نسخه چاپی

حمله كیهان این بار به علیرضا افتخاری

عکس خبري -حمله کيهان اين بار به عليرضا افتخاري

علیرضا افتخاری كه چندی پیش یكی از آثارش را به نسرین ستوده از زندانیانی كه اخیرا آزاد شده اند تقدیم كرده بود این بار مورد انتقاد شدید روزنامه كیهان قرار گرفته و این روزنامه بشدت از این حركت علیرضا افتخاری ناراحت شده.

به گزارش نما، روزنامه کیهان که ید طولایی در انتقاد علیه سیاسیون و افراد فعال سیاسی دارد و اخیرا نیز انتقاد از دولت جدید و بخصوص فعالیت های سیاسی و دیپلماسی خارجی دولت تدبیر و امید را نشانه رفته در مورد علیرضا افتخاری چنین می نویسد:یکی از خوانندگان خوش‌صدا که شهرت خود را مدیون رسانه ملی است، به دلیل حمایت از یک مجرم امنیتی، هدف تشویق رسانه‌های ضد انقلاب قرار گرفت.
این خواننده که قبلاً به دلیل مصافحه با رئیس جمهور سابق، از سوی گروه‌های فشار معاند و ضد ایرانی، لقب خواننده ضد مردمی یافته بود، حالا از سوی دشمنان دیروزش به عنوان خواننده مردمی هدف خطاب قرار می‌گیرد.
جالب این است که آقای خواننده مدعی است وقتی تصمیم به حمایت و دیدار از یک مجرم امنیتی می‌گیرد که یکی از تهیه‌کنندگان سیما، مبلغ پنج میلیون تومان، هدیه وی را پرداخت نمی‌کند!
این خواننده، چندی پیش تنها برای لب زدن چند ترانه در کیش، مبلغ 15 میلیون تومان از برنامه‌ای تلویزیونی مطالبه و دریافت کرد!

۱۳۹۲/۷/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...