نسخه چاپی

نشست صمیمی وزیر ارشاد كه برخی رسانه‌های فیلتر شده نیز حضور داشتند!

عکس خبري -نشست صميمي وزير ارشاد که برخي رسانه‌هاي فيلتر شده نيز حضور داشتند!

در اولین روز از هفته جاری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی میزبان مسئولان پایگاههای خبری تحلیلی بود تا در نشستی مشترك در اولین ماه سال با آنها به گفتگو بنشیند .

به گزارش نما به نقل از صراط ، این جلسه با عنوان هم اندیشی مدیران رسانه ای در حوزه مسائل و چالش های پایگاههای خبری و اطلاع رسانی با حضور معاون مطبوعاتی و سید محمد حسینی وزیر ارشاد در دفتر وی برگزار شد .

در ابتدای این نشست وزیر ارشاد اظهاراتی را پیرامون انتظارات مسئولین از رسانه ها بیان و نکات مهمی را درباره انتشار اخبار در فضای مجازی مطرح کرد .

در ادامه ی این جلسه تعدادی از مسئولین رسانه ها دغدغه های خود را بیان کردند .

اما صرف نظر از برکات برگزاری چنین جلساتی با حضور مسئولان ارشد وزارت ارشاد که باید به فال نیک گرفته شود حضور دست اندرکاران تعدادی از سایتهای خبری فیلتر شده که مدت ها از تعطیلی آنها می گذرد جلب توجه می کرد .
رسانه های زنجیره ای وابسته به یک جریان خاص که ماهها از مسدود شدن آنها توسط دستگاه قضایی گذشته است در اقدامی جالب به صورت یکپارچه و هماهنگ در این جلسه حاضر شده و انتقاداتی را به نحوه برخورد با رسانه شان از سوی برخی نهادها بیان کردند .

اقدام معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی که متولی اصلی برگزاری این نشست بود با توجه به اطلاع از فیلتر بودن تعدادی از این رسانه ها در نوع خود جالب توجه بود .

به نظر می رسد در آخرین سال از فعالیت دولت دهم نگاه وزارت ارشاد به رسانه ها تغییر کرده و براین اساس به پایگاههای خبری که در تبعیت از قانون جمهوری اسلامی ایران به فعالیت می پردازند و رسانه های فیلتر شده با یک چشم نگاه می کند .

۱۳۹۱/۱/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...