نسخه چاپی

بازیكن ملی‌پوش ملوان بازداشت شد

بازیكن سابق تیم ملى و كنونى ملوان انزلى به دلیل نزاع خیابانى و شرایط غیرعادى بازداشت شد.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، یکی از بازیکنان تیم لیگ برتری ملوان بندرانزلى روز گذشته در یک مراسم عروسی در تالار دریا شهر بندرانزلی شرکت کرده بود که در هنگام خروج از مراسم به علت عدم داشتن شرایط جسمانى عادی، به همراه برادر خود با میزبان میهمانى عروسی با چاقو درگیر شد و در هنگام خروج از تالار با چند اتومبیلی که در آنجا پارک بود، تصادف کرد.
این بازیکن غیر بومی ملوان سابقه حضور درتیم ملی بزرگسالان و امید ایران را نیز داشته و دو فصل گذشته هم به‌عنوان سرباز در تیم فوتبال ملوان حضور داشت.
وى پس از این این درگیرى به علت شکایت میزبان و همچنین عدم شرایط عادى جسمانى توسط نیروى انتظامى شهرستان انزلى بازداشت شد و یک روز را در بازداشتگاه به سر برد.
مسئول فرهنگی باشگاه ملوان با تائید این خبر، اظهار کرد: با توجه به بد اخلاقی و بی‌فرهنگی و حرکت غیراخلاقی و غیر ارزشی این بازیکن و به دلیل جریحه دار نمودن افکار عمومی و همچنین خدشه وارد کردن به اعتبار فرهنگی باشگاه ملوان، این بازیکن به کمیته انضباطی فرا خوانده شد.
سیروس مرادی افزود: این بازیکن امشب باید در کمیته انضباطی باشگاه ملوان حاضر بشود و پاسخ گوی حرکات نابه جای خود باشد.
وی با تاکید بر اینکه باشگاه ملوان درباره این حرکات ناپسند به هیچ وجه مماشات نمی‌کند، گفت: ازهمه بازیکنان درخواست می‌کنیم با توجه به حساسیت هواداران به این گونه قضایا، توجه خود رابیشتر از پیش معطوف مسایل فنی کنند.

۱۳۹۲/۷/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...