نسخه چاپی

پرونده انتقال جنجالي دوباره به جريان افتاد

انتقال نفت تهران به اراك قطعی شد !؟

اخبار رسیده از منابع موثق حكایت از آن دارد كه تیم نفت به زودی به اراك منتقل خواهد شد، این خبر به خاطر حفظ روحیه تیم شهرداری برای صعود به لیگ برتر تاكنون رسانه ای نشده بود ولی با قطعی شدن عدم صعود این تیم ، اگر اتفاق خاصی رخ ندهد این انتقال انجام می شود . جالب این كه هیئت مدیره این تیم تغییری نمی كند ! و مسئولین قصد تغییر كادر مدیریتی باشگاه نفت را پس از این انتقال ندارند .

از منابع موثق شنيدیم كه بحث انتقال نفت تهران به اراك كه فصل گذشته باعث ايجاد هياهو و سر و صداي زياد در محافل فوتبالي شد دوباره به جريان افتاده و احتمالا اين تيم براي فصل آينده اراكي خواهد شد.


به گزارش «تابناک»، در اين‌باره شايعه شده كه پس از آن كش و قوس‌ها و بحث انتقال كه چهره‌هاي ورزشي و سياسي استان هم پشت ماجرا بودند اما به هدف نرسيدند اين ماجرا قرار است اين‌بار بدون سر و صدا دنبال شود.


عدم تمایل مدیرعامل باشگاه نفت برای ادامه همکاری!


قنبرزاده مدیرعامل باشگاه نفت تهران که چندی قبل از وضعیت این تیم در نیم فصل دوم رقابت های لیگ برتر ابراز نارضایتی کرد در اظهاراتی عنوان کرده بود برخی از مسائل باعث شده تا تیم نتواند نتیجه دلخواه را به دست بیاورد و بدون آنکه توضیحات بیشتری را ارائه کند از عدم تمایل خود برای ادامه حضور در راس کادر مدیریتی این باشگاه خبر داد.


همچنین شنیده های ما حکایت از آن دارد که پرونده انتقال تیم های تهرانی به شهرستان ها دوباره گشوده شده به طوریکه با حضور مجدد پیکان در لیگ برتر از این باشگاه خبر می رسد مسئولین قصد دارند تا دوباره این تیم را به قزوین انتقال دهند از طرفی گفته می شود مالکان راه آهن نیز قصد دارند تا این تیم را به شهر مشهد منتقل کنند که البته این خبر باعث واکنش از سوی سرمربی زردپوشان تهرانی شد تا جایی که دایی عنوان کرد تا زمانیکه وی سرمربی راه آهن است این تیم در تهران باقی خواهد ماند و البته این نکته را هم نباید فراموش کرد که قرارداد دایی در پایان این فصل با راه آهن تمام خواهد شد.


اما بحث نفت بسیار متفاوت است زیرا اخبار واصله حاکی از آن است که توافقات اولیه هم برای انتقال این تیم به اراک انجام شده و نکته جالب در این زمینه این است که مسئولین قصد تغییر در کادر مدیریتی باشگاه نفت را پس از این انتقال ندارند و می خواهند از همین کادر فنی در اراک استفاده کنند در حالی که مدیرعامل این باشگاه بارها از عدم تمایل خود برای ادامه فعالیت در نفت تهران سخن به میان آورده است.


علت سیر نزولی نفت مشخص شد!


شاگردان حسين فركي در همين فصل با توجه به شايعات انتقال كه به آن رضايت نداشتند بدون اردوي آماد‌ه‌سازي و تمرينات درست و حسابي بدنسازي وارد ليگ شدند اما عملكردشان در بازي‌ها همه را غافلگير كرد. نفت دير بسته شد و تمرينات با تاخير پيگيري شد. بازيكنان تا قبل از شروع ليگ نمي‌دانستند قرارداد با نفت تهران بسته‌اند يا نفت اراك و براي همين بلاتكليف مانده بودند. با اين حال نفت با عنوان نفت تهران وارد ليگ شد و در هفته‌هاي اول با غلبه بر تيم‌هاي صاحب‌نام پديده اين فصل ليگ در آغاز كار شد. ايمان موسوي، مهاجم گچساراني نفت خيلي زود با گلزني در بازي‌ها در صدر جدول گلزنان نشست و تمام حواس‌ها به بازي‌هاي نفت و گلزني‌هاي او بود. توجهي كه در نيم‌فصل دوم با عملكرد ضعيف نفت و سقوط آزاد اين تيم رو به فراموشي سپرده شد.


مصوبه دولتي براي انتقال نفت


درباره نتايج ضعيف نفت در نيم‌فصل دوم شنيده مي‌شود كه ظاهرا بحث انتقال اين تيم به اراك دوباره به جريان افتاده به گوش بازيكنان و كادر فني رسيده و براي همين دست و دل آنها به بازي نمي‌رود. بحثي كه اين‌بار قطعي است. ظاهرا هيات دولت در سفرهاي استاني سال گذشته مصوبه‌اي را براي انتقال نفت صادر كرده كه به قوت خود باقي است و اين تيم بايد به اراك برود. مصوبه‌اي كه بحث درباره آن به برنامه 90 هم رسيد و نمايندگاني مانند احمدي بيغش و لطفي كه شديدا خواهان انتقال بودند دنبال اجراي اين مصوبه راه افتاده و در مناظره‌هاي تلفني شركت مي‌كردند اما به هدف نرسيدند


نمايندگاني كه در دور جديد انتخابات مجلس از راهيابي مجدد جا مانده و چهره‌هاي ديگري جايگزين آنها در روي كرسي‌هاي مجلس شده و پيگير پرونده هستند. سياسيوني كه در كنار مسوولان تربيت‌بدني شركت نفت كه رييس آنها هم اتفاقا اراكي است قرار گذاشته‌اند اين‌بار ماجرا بدون سر و صدا و دامن زدن به آن در مطبوعات دنبال شود. در اين‌باره شنيده مي‌شود كه تمام اين شايعات از نيم‌فصل دوم با تمام جزييات به گوش بازيكنان و كادر فني رسيده و آنها براي همين از تب و تاب افتاده و دل و دماغي براي ادامه بازي‌ها ندارند .


۱۳۹۱/۱/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...