نسخه چاپی

دلیل مرگ تاسف بار یك دانش‌ آموز 10 ساله

مدیر روابط عمومی اورژانس تهران توضیحاتی در مورد چرایی دیركرد آمبولانس و مرگ یك دانش‌آموز ارائه كرد.

به گزارش نما، ایسنا نوشت: مدیر روابط عمومی اورژانس تهران توضیحاتی در مورد چرایی دیرکرد آمبولانس و مرگ یک دانش‌آموز ارائه کرد.
حسن عباسی در تشریح جزئیات خبری مبنی بر دیر رسیدن اورژانس تهران و مرگ یک دانش‌آموز پسر 10 ساله در منطقه 13 تهران، گفت: پس از اعلام اولین درخواست آمبولانس مبنی بر تشنج یک دانش‌آموز در منطقه 13 تهران بلافاصله اپراتورهای اورژانس تهران نسبت به اعلام این مسئله به نزدیک‌ترین پایگاه اقدام کردند.
وی با بیان اینکه متاسفانه تمامی پایگاه‌های اطراف فاقد آمبولانس بودند، گفت: اپراتورهای اورژانس به 16 پایگاه که در اطراف این منطقه بودند، تماس گرفته، اما این پایگاه‌ها نیز فاقد آمبولانس بودند که سرانجام یک دستگاه آمبولانس که در راه بازگشت از بیمارستان لقمان بود، به این محل اعزام شد.
مدیر روابط عمومی اورژانس تهران با بیان اینکه از زمان اولین تماس تا اعزام 24 دقیقه طول کشید، گفت: زمان اعلامی مبنی بر دیرکرد 45 دقیقه اورژانس صحت ندارد.
وی با بیان اینکه میانگین حضور آمبولانس از اولین تماس تا رسیدن به محل 11.5 تا 12.5 دقیقه است، گفت: تهران دارای 140 پایگاه اورژانس است که با کمبود آمبولانس مواجه است.

۱۳۹۲/۷/۲۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...