نسخه چاپی

بسیج دانشجویی: شرایط كشور برای محاكمه موسوی و كروبی فراهم است

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های تهران با صدور بیانیه‌ای با بیان اینكه با توجه به ترویج گفتمان اعتدال در فضای كشور و لزوم توجه به مقوله عدالت به عنوان یكی از شاخصه‌های اعتدال، اكنون شرایط مهیای محاكمه متهمان باقی مانده از پرونده انتخابات سال ۸۸ و در رأس آن‌ها میرحسین موسوی و مهدی كروبی است فراهم است، گفت: اینك وقت آن است كه به اتهامات وارده به این دو نفر رسیدگی شود تا حقیقت بر همگان آشكار شود و آن‌چه در پس پرده مانده است از پرده برون آید.

به گزارش نما، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های تهران با صدور بیانیه‌ای خواستار رسیدگی به پرونده سران فتنه شد.
متن این بیانیه به شرح زیر است:
الحمدالله انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری در صحت کامل صورت گرفت و رئیس جمهور محترم ملت ایران که خود این انتخابات را تبلور مردم سالاری دینی و انتقال آرام قدرت اجرائی نامید، زمام امور اجرائی کشور را در لنگرگاه ثبات در دریای ناآرامی‌های منطقه‌ای به دست گرفت.
در انتخابات گذشته ریاست جمهوری نیز این ظرفیت انتقال آرام قدرت برای نظام و امت فراهم بود. انتخاباتی که با حضور ۸۵% واجدین شرایط به طرز بی‌سابقه‌ای برگزارشد، می‌توانست تبدیل به نقطه قوت جمهوری اسلامی در فضای منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای شود. این حضور عظیم که نشان‌گر اوج مردم سالاری اسلامی ملت بزرگ ایران بود، اما به جای آن‌که موجب تقویت ساخت درونی کشور ما از نگاه بیرونی شود، تبدیل به پاشنه آشیل نظام ما شد.
نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در جریان انتخابات سال ۸۸ متهم به تقلب چند میلیونی در انتخابات شد و این در حالی است که همین نظام حاضر به تقلبی چند صد هزار رأیی در جریان انتخابات سال ۹۲ نشد، علاوه بر آن، نظام مقدس ما شاهد اتهامات بی‌شمار وارده به خود و همچنین تحمل چندماهه آشوب‌های خیابانی و ناامنی در فضای کشور بود.
فضایی که توسط مسئولین سابق و کاندیداهای انتخاباتی حاضر در انتخابات ۸۸ برای ضد انقلابیون فراهم شد. مسئولین سابقی که تا آخر مسیر نیز حاضر به کوتاه آمدن از مواضع خود نشدند تا آن‌که به لطف حضرت اباعبدالله(ع) و با حضور پرشکوه ملت بصیر ایران در روز جاودانه ۹ دی، بساط فتنه‌گران و فتنه انگیزان در هم پیچیده شد و نظام مظلوم اما مقتدر ایران به برکت خون شهدا، از این آزمایش سخت عبور کرد.
اما اکنون که ۴ سال از آن دوران پرالتهاب و پر هیاهو می‌گذرد و امت بزرگ اسلامی ما تجربه‌ انتخاباتی دیگر را که آن نیز باشکوه بود در کارنامه خود دارد، بررسی عملکرد سران فتنه و اتهامات وارده به ایشان می‌تواند در جهت روشن شدن عمق و ماهیت آن فتنه در شرایط حاضر مؤثر واقع شود. به هر تقدیر اتهاماتی توسط دو تن از کاندیداهای حاضر در انتخابات ریاست جمهوری به نظام زده شد که بهانه‌ای به ددمنشان عالم در جهت فشار به ملت مجاهد ایران وارد ساخت.
بهانه‌هایی که منتج به وضع تحریم‌های ظالمانه علیه ملت ایران شد و ایشان را تحت شدیدترین فشارهای اقتصادی قرار داد، موردی نیست که مردم به راحتی بتوانند از کنار آن گذر کنند. زیر سوال بردن مشروعیت نظام اسلامی ما در بین جهانیان که داعیه دار حرکت در مسیر اسلامی و در جهت تحقق حکومت صالح کامل است، تهمتی نیست که بتوان آن را نادیده گرفت. سلب آسایش از مردم به بهانه تقلب در انتخابات و دست بردن در زیر رأی مردم و به عبارتی دیگر سوال بردن جمهوریت نظام، موردی نیست که بتوان به سهولت از آن گذر کرد. زیر سوال بردن جمهوریت نظام به معنای نفی آرمان‌های حضرت امام(ره) در عمل، است که در بیاناتشان، جمهوریت و اسلامیت را توأم با هم خواستند و پیرامون آن حاضر به کم و زیاد شدن کلمه‌ای نشدند.
با توجه به ترویج گفتمان اعتدال در فضای کشور و لزوم توجه به مقوله عدالت به عنوان یکی از شاخصه‌های اعتدال، اکنون شرایط مهیای محاکمه متهمان باقی مانده از پرونده انتخابات سال ۸۸ و در رأس آن‌ها میرحسین موسوی و مهدی کروبی است. اینک وقت آن است که به اتهامات وارده به این دو نفر رسیدگی شود تا حقیقت بر همگان آشکار شود و آن‌چه در پس پرده مانده است از پرده برون آید.
از همین جا از مسئولین محترم دستگاه قضا و در رأس آن‌ها حضرت آیت‌الله آملی لاریجانی تقاضا داریم، به سبب اهتمامی که شخص ایشان و تیم همراهشان در جهت تنویر افکار امت و همچنین برقراری قسط و عدل دارند و این مورد را نیز طی این چند سال بارها و بارها نشان دادند، به پرونده سران فتنه ۸۸ رسیدگی نمایند تا بار دیگر عدالت محوری حکومت جمهوری اسلامی بر همگان هویدا شود. والسلام علی من اتبع الهدی

۱۳۹۲/۷/۲۲

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...