نسخه چاپی

انتقاد معاون استاندارتهران از بی‌تدبیری شهرداری

معاون عمران استاندار تهران با انتقاد شدید از بی‌توجهی شهرداری به لایروبی كانال‌های آب گفت: خسارت‌های ناشی از بارندگی روز گذشته تهران بیش از صدها میلیارد تومان است كه این هزینه‌ها از جیب مردم می‌رود.


محمدرضا محمودي در گفت‌وگو با ايسنا، گفت: در بارندگي‌هاي ديروز به خط 4 مترو خسارت‌هاي سنگيني وارد شده و همچنان اين خط غيرفعال است و آب‌هاي جمع شده در داخل خط هنوز تخليه نشده و احتمال و خطر ريزش وجود دارد.

وي افزود: اين خط پس از تخليه آب جمع شده و همچنين تعمير تاسيسات قابل استفاده مجدد است.

محمودي با اشاره به شكسته شدن يكي از ديوارهاي كانال در منطقه كن گفت: علت اصلي اين خسارت لايروبي نشدن كانال‌ها بوده و خدمات شهري بايد قبل از آغاز بارندگي‌ها اين كانال‌ها را لايروبي مي‌كرد و متاسفانه اين اقدام صورت نگرفته و به علت بالا بودن حجم آب ديوار يكي از كانال‌ها شكسته و اين خسارت‌ها به بار آمده است.

وي افزود: در زمان مديريت سابق مترو ديواري در كنار مترو شهيد ستاري (بلوار فردوس) كشيده شده اما از آنجا كه اين ديوار از مقاومت كافي برخوردار نبوده و چون كانال‌ها كشش آب را نداشتند باعث شكسته شدن ديوار كانال و ورود آب به ايستگاه اكباتان وارد خط 4 مترو شده است.

محمودي با انتقاد شديد از عملكرد خدمات شهري شهرداري تهران همچنين به ايسنا گفت: در حال حاضر خسارت‌هاي زيادي به مترو خط 4 وارد شده و برآورد مي‌شود اين خسارت‌ها بيش از صدهاميليارد تومان باشد و مسئولين شهري بايد جوابگو باشند چراكه اين پولها از جيب مردم هزينه مي‌شود و متاسفانه با يك بي‌تدبيري اين خسارت‌ها به بار آمده است.

معاون عمراني استاندار تهران گفت: كاش مي‌شد شهردار تهران برخي از مديران بي‌كفايتش را عزل مي‌كرد تا مردم دلشان كمي راضي شود.

محمودي درباره خسارت‌هاي ناشي از بارندگي ديروز در باغات و محصولات كشاورزي روستايي استان نيز گفت: تاكنون گزارشي دراين‌باره به استانداري نرسيده است.

۱۳۹۱/۱/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...