نسخه چاپی

دولت ذره‌ای از خط قرمزهای نظام عبور نكرده است

قائم مقام شورای مركزی حزب موتلفه اسلامی با بیان این‌كه دولت ذره‌ای از خط قرمزهای نظام عبور نكرده است، اظهار كرد: ادبیات آقای روحانی با آقای احمدی‌نژاد متفاوت است، اما اصول یكی است.

به گزارش نما، اسدالله بادامچیان با اشاره به سفر رییس‌جمهور به نیویورک، سفر رییس مجلس به چند کشور اروپایی و مذاکرات پیش روی ژنو در خصوص وظیفه مسئولان برای پیشبرد اهداف کشور، گفت: سیاست خارجی ایران در اصول هیچ تغییری نکرده و ما همچنان بر همه اصول خود پایبند هستیم.
وی ادامه داد: در هر دوره‌ای در دنیا شرایطی پیش می‌آید که ما نیز باید بر مبنای خرد و بر مبنای وظیفه عمل کنیم مثل زمانی که در پایان جنگ تحمیلی امام (ره) قطعنامه 598 را امضا کردند، اما آن به معنای سازش با آمریکا نبود؛ چرا که ایران در آن زمان در نبرد حقوقی و سیاسی خود برنده شده بود.
قائم مقام دبیرکل حزب موتلفه اسلامی خاطرنشان کرد: غربی‌ها در حال حاضر نیاز دارند، بعضی از مشکلات خود را حل کنند و ما از این فرصت استفاده می‌کنیم.
به گزارش ایسنا،بادامچیان با تاکید بر این‌که دولت آقای روحانی ذره‌ای از خط قرمزهای نظام عبور نکرده است، تصریح کرد: ادبیات آقای روحانی با آقای احمدی‌نژاد تفاوت است، اما اصول مطلب یکی است که از سوی همه روسای جمهور کشور ما مطرح می‌شود.

۱۳۹۲/۷/۲۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...