نسخه چاپی

احمد سالك در خصوص آزادي سران فتنه در گفتگو با نما:

موسوی و كروبی اول باید محاكمه شوند/محارب باید اعدام شود/از رحمت جمهوری اسلامی سو استفاده میكنند

عکس خبري -موسوي و كروبي اول بايد محاكمه شوند/محارب بايد اعدام شود/از رحمت جمهوري اسلامي سو استفاده ميكنند

احمد سالك گفت: این جوسازی را كه برخیها می كنند كه منجر به آزادی آنها در عید غدیر بشوند، ملت ایران نخواهند پذیرفت زیرا برخی از آنها محارب هستند و طبق حكم قضایی باید به اعدام محكوم بشوند.

احمد سالک نماینده مجلس شورای اسلامی در پاسخ به خبرنگار نما در رابطه با شائبه آزادی موسوی و کروبی در عیدغدیر اظهار داشت: یکی از مهمترین نقشه های سلطه جهانی و سیاست آنها بعد از حمله نظامی در جنگ تحمیلی 8 ساله، حضور در فعالیتهای جنگ نرم است . ابعاد مختلفی از جنگ نرم و عملیات روانی را بر علیه اسلامی  و انقلاب اسلامی انجام داده اند.

وي افزود: از جمله اين فعالیتها، جریان فتنه 78 و 88است كه با فاصله ده سال انجام شد كه با طراحی سازمان سیاه و موساد اسرائیل،اينتليجنس انگلیس و با استفاده از ابزار نیروی انسانی داخلي چون جریانهای اصلاح طلب و کار گزار و مشاركت استفاده کردند و بستر سازی فتنه 88 را فراهم کردند.  در فتنه 88 ، 14 هدف مورد توجه قرار دادند. از جمله اهداف اساسي آن، عبارت بود از براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی و هدف مهم تر از آن انداختن ستون خيمه اسلام یعنی ولایت ؛ این دو هدف از 14 هدف قابل توجه بود .  

سخنگوی جامعه روحانیت مبارز در ادامه  گفت : براین اساس افرادی مانند آقایان کروبی و موسوی خواسته یا ناخواسته، به عنوان سران فتنه ، هدایت جریان داخلی را به عهده گرفتند. آغاز این فتنه، جریان انتخابات 88 بود، رمز این فتنه و اردو کشی خیاباني ، تقلب بود. دراين فتنه خسارات مالی و جانی و معنوی به کشور زدند ، كه خسارت بسیار سنگینی بود. جریان فتنه 88 برداشتی از طراحی های  آقاي جیم شارپ، يكي  از طراحان فتنه ها و انقلابهاي رنگي در جهان بود.

وي خاطر نشان كرد: 14 هدف در فتنه 88  با پشتوانه آمریکا ، اسرائیل، انگلیس و تمام  سفارتخانه ها و حضور سران فتنه در این جریان، تعقیب مي شد و كارهاي زيادي انجام دادند، كه با هدایتهاي  مقام معظم رهبری حضرت آیت الله امام خامنه ای مدظله العالی و پشتيبانی مردم این توطئه بسیار عظیم و خطرناک خنثی شد. این مسئله، مسئله مهمی است.

سالك تاكيد كرد: اولین مطالبه مردم، محاکمه و رسيدگي به وضعیت سران فتنه 88 است که آقایان موسوی و کروبی در رأس آن هستند، با توجه به سوابق انقلابی و مسووليتهايي كه داشتند، این مطالبه مردم مهم است. این جوسازی را كه برخيها مي كنند كه منجر به آزادي آنها در عید غدیر بشوند، ملت ایران نخواهند پذیرفت زيرا برخی از آنها محارب هستند و طبق حکم قضایی باید به اعدام محکوم بشوند. اینها از رحمت واسعه جمهوری اسلامی سوء استفاده می کنند و جریاناتي امروز مانند اصلاح طلبان و شورای هماهنگی اصلاح طلبان وديگران در پشت پرده هستند كه سیاست را بر فشار گویی برای آزاد سازی سران فتنه گذاشته اند، كه اين گونه عمل مي كنند، اين مورد قبول ملت ما نخواهد بود.
وي اشاره به توبه و اظهار پشيماني آنان خاطر نشان كرد: کسانی که این فتنه را هدایت کردند مانند    پدر خواندگی این نظام ، آقای خاتمی و دیگران که پشتیبانی کردند؛ علی رغم اینکه مقام معظم رهبری فرمودند که شما در جلسات خصوصی می گویید تقلب نشده پس آن  را اعلام کنید و از ملت عذر خواهی بکنید!! پشتيبانان جريان از ملت عذر خواهی نکردند !! توبه اینها قبول مي شود ؟؟ البته اگر آنان توبه كنند،  توبه کردنشان مساوی است با پاسخ دادن به جمیع مردم  در خصوص تمام خسارات معنوي و  ارزشي و کشتار و مسائلی که به وجود آوردند . این مسئله  را قوه قضائیه باید پيگيري و قضاوت کند .

۱۳۹۲/۷/۲۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...