نسخه چاپی

صالحي اميري:

تا پایان پاییز پول كی‌روش را داده‌ایم/ ملت و دولت پشتیبان او و تیم ملی هستند

سرپرست وزارت ورزش و جوانان با بیان اینكه به تمامی تعهدات خود نسبت به 'كی‌روش' عمل كرده‌ایم، گفت: دولت و ملت ایران حامی سرمربی تیم ملی فوتبال در راه حضوری شایسته در رقابت‌های جام جهانی برزیل هستند.

به گزارش نما به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، دکتر سید رضا صالحی امیری که صبح امروز در برنامه صبح بخیر ایران شبکه یک حاضر شده بود، از فوتبال به عنوان رشته‌ای پرمخاطب و پرطرفدار در ایران نام برد و افزود: این وزارتخانه تلاش می‌کند به تمامی تعهدات خود که منجر به بالندگی رشته‌های ورزشی و ایجاد نشاط اجتماعی در کشور شود، عمل کند.
وی در این خصوص به اثرگذاری فوتبال در سطح کشور و مخاطبان چند میلیونی آن اشاره کرد و افزود: در نخستین روزهای حضورم در وزارت ورزش و جوانان نشستهایی را با مسوولان فدراسیونهای مختلف از جمله فوتبال برگزار کردیم.
صالحی در مورد وضعیت کنونی فوتبال ایران گفت: این مساله از سه بخش قابل بررسی است. نخستین بخش آن به وزارت ورزش وجوانان برمی‌گردد که وظیفه حمایتی در دو بخش مادی و معنوی دارد، دومین بخش مربوط به فدراسیون فوتبال در حوزه برنامه‌ریزی وایجاد فضای مناسب برای رشد فوتبال است و سومین سطح مربوط به خود "کی‌روش" است که باید وظایفش را در خصوص تیم ملی ایران به انجام برساند.
صالحی امیری درباره دیدارش با سرمربی تیم ملی فوتبال گفت: به تمامی تعهدات مالی خود در مورد "کی‌روش" عمل کرده‌ایم و حالا وقت آن است که سرمربی تیم ملی و فدراسیون به وظایف خود را در قبال مردم عمل کنند.
وی در ادامه افزود: دراین جلسه، حمایت مردم و دولت را اعلام کردیم و از وی خواستیم به دور ازحواشی، فعالیت‌های خود را پیگیری کند.
صالحی تاکید کرد: تمام تلاش خود را برای ایجاد آرامش در اردوی تیم ملی فوتبال کرده‌ایم. به زعم من در حال حاضر فضا برای" کی روش" کاملا مناسب است و تمامی مسائل مالی سرمربی تیم ملی تا پایان فصل پاییز پرداخت شده و درواقع وی به هیچ عنوان طلب مالی به ایشان نداریم.

۱۳۹۲/۷/۲۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...