نسخه چاپی

جبهه متحد اصولگرایان تكذیب كرد

جبهه متحد اصولگرایان اعلام سرلیست این جبهه در برخی سایت ها و از قول برخی افراد را تكذیب كرده و اعلام كرد: شورای مركزی امشب در این باره تصمیم خواهد گرفت.

در پی اظهار نظری مبنی براینکه فردی به عنوان سرلیست جبهه متحد اصولگرایان انتخاب شده است، روابط عمومی جبهه متحد با صدور اطلاعیه ای این خبر را تکذیب و اعلام کرد: اظهار نظر اخیر نظر شخصی بوده است.

به گزازش جبهه متحد اصولگرایان، متن اطلاعیه روابط عمومی جبهه متحد اصولگرایان به این شرح است:

همانطور که پیش از این حضرت آیت الله مهدوی کنی و اعضای شورای مرکزی اعلام کرده اند، امشب در جلسه شورای مرکزی جبهه متحد اصولگرایان در مورد سرلیست جبهه متحد در تهران تصمیم گیری خواهد شد؛ لذا هرگونه اظهار نظری در این مورد اظهار نظر شخصی باید تلقی شود.

لازم به ذکر است در جلسات‌ گذشته، که برای نهایی شدن فهرست جبهه متحداصولگرایان در تهران برگزار شد، تاکنون هیچ بحثی راجع به سرلیستی صورت نگرفته و جلسه امشب به این موضوع اختصاص دارد. در عین حال که پیش از این هم اعلام شده بود، سرلیست هر فهرست انتخاباتی باید نشانه، علامت و مظهر تمام ارزشهای مورد قبول اعضای فهرست و پرچمی برای شناخت مردم نسبت به خطوط مشی ایجابی و سلبی آن فهرست باشد که درجبهه متحد اصولگرایان در تهران نیز همینگونه خواهد بود و همچنین فردی خواهد بود که از پیشینه انقلابی و مقبولیت بالایی برخوردار بوده باشد.

در صورتی که در جلسه امشب شورای مرکزی در مورد سرلیستی جمع بندی صورت گیرد، موضوع از طریق سخنگو، رییس ستاد و پایگاه اطلاع رسانی جبهه متحد اصولگرایان رسما اعلام خواهد شد.

۱۳۹۰/۱۱/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...