نسخه چاپی

رقاصی و میگساری كلینتون دركلمبیا

پس از انتشار خبر رسوایی اخلاقی محافظان باراك اوباما در كلمبیا كه سبب اخراج آنها از این كشور شد این بار رقاصی و میگساری وزیر خارجه آمریكا تبدیل به تیتر یك رسانه های غربی شده است.

به گزارش نما به نقل از خبرگزاری مهر، اغلب رسانه های خبری جهان صفحه اصلی امروز خود را با خبری درباره "هیلاری کلینتون" به روز کرده اند، اما این بار سخنان آتشین و جنگ طلبانه خانم وزیر امور خارجه نبود که سبب شد تا وی در صدر خبرها قرار بگیرد بلکه رقاصی و میگساری او درکافه هاوانا در کلمبیا، سبب شد تا امروز دوشنبه تصویری متفاوت از وزیر امور خارجه آمریکا در رسانه های جهان جای بگیرد.


781817_orig.jpg


 روزنامه ایندیپندنت دراین باره نوشت: هیلاری کلینتون درسفر به کلمبیا، فرصت یافت تا گوشه ای از حرکات اصلی خود را به نمایش بگذارد. رقاصی کلینتون در کلمبیا در حالی رخ می دهد که هنوز تنشهای به وجود آمده در رابطه با رسوایی محافظان باراک اوباما در این کشور هنوز ادامه دارد. محافظین اوباما به دلیل برقراری رابطه با یک زن بدکاره، از کلمبیا اخراج شدند و اوباما شب گذشته اعلام کرد که اگر اتهامات وارده بر محافظانش صحت داشته باشد، عصبانی می شود.


781815_orig.jpg


 البته خانواده کلینتون پیش ازاین نیز به دلیل انجام امور غیراخلاقی تبدیل به تیتر اول رسانه ها شده بودند و "بیل کلینتون" همسر هیلاری و رئیس جمهور پیشین آمریکا در مدت حضور خود در کاخ سفید به خاطر رسوایی اخلاقی محاکمه شده بود.

۱۳۹۱/۱/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...