نسخه چاپی

فرار ۵ تن از عناصر گروهك منافقین از لیبرتی

عکس خبري -فرار ? تن از عناصر گروهک منافقين از ليبرتي

تا پیش از انتقال منافقان از اردوگاه اشرف به پایگاه لیبرتی نیز ده‌ها نفر از عناصر منافقان از اردوگاه گریختند كه بارزترین آنها "مریم سنجاری"، "عبداللطیف شارودی" و "ابراد كیخانی" بودند. این افراد خود را به نیروهای عراقی تسلیم كردند و از وضعیت وخیم و بد ساكنان اردوگاه اشرف ابراز نارضایتی كردند.

5 تن از عناصر گروهک تروریستی منافقین موفق شدند با فرار از پایگاه لیبرتی و مدیریت این پایگاه از سوی دوستان "مریم رجوی"سرکرده این گروهک، خود را به نیروهای عراقی تسلیم کنند.

به گزارش فارس،یک منبع آگاه که خواست نامش فاش نشود در گفت‌وگو با سازمان "هابیلیان" اعلام کرد: 5 تن از اعضای مجاهدین خلق [گروهک تروریستی منافقان] موفق شدند شب جمعه از پایگاه جدید لیبرتی واقع در نزدیکی فرودگاه بین‌المللی "بغداد" فرار کنند. این افراد از جدا شدگان گروهک تروریستی مذکور هستند.

وی افزود: بدلیل وجود اختلاف میان مسئولان اداره کننده این پایگاه که همگی با "مریم رجوی" در ارتباطند، حالتی از نارضایتی در میان ساکنان این پایگاه به وجود آمده است.

تا پیش از انتقال منافقان از اردوگاه اشرف به پایگاه لیبرتی نیز ده‌ها نفر از عناصر منافقان از اردوگاه گریختند که بارزترین آنها "مریم سنجاری"، "عبداللطیف شارودی" و "ابراد کیخانی" بودند. این افراد خود را به نیروهای عراقی تسلیم کردند و از وضعیت وخیم و بد ساکنان اردوگاه اشرف ابراز نارضایتی کردند.

این گروهک تروریستی، علاوه بر انجام حملات تروریستی علیه ملت ایران در همکاری با رژیم دیکتاتوری بعث سابق و القاعده جنایتهای فراوانی نیز علیه ملت عراق مرتکب شده است.

بیش از یکسال پیش سازمان ملل در تلاش است تا برای ساکنان "اردوگاه اشرف" موسوم به (عراق جدید) راه‌حلی پیدا کرده و آنها را در کشور سومی اسکان دهد اما گروهک منافقین سعی دارد با ایجاد مشکلات و بحران‌هایی همچنان در عراق حضور داشته باشد.

چندی پیش با فشار ملت و دولت عراق و همچنین جنایات این گروه علیه شیعیان این کشور در جریان انتفاضه سال ۱۹۹۱ عراق، روند اخراج گروهک منافقین از پایگاه اشرف به کمپ لیبرتی برای اخراج نهایی آنها از این کشور آغاز شده است.

سومین گروه از اعضای گروهک تروریستی منافقین در یک دسته چهارصد نفری عازم کمپ لیبرتی در نزدیکی فرودگاه بین المللی بغداد شدند.

قرار است در نهایت پس از بررسی پرونده اعضای این گروه آنان به کشورهای مختلف فرستاده شوند.

۱۳۹۱/۱/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...