نسخه چاپی

جاودانی دانشگاه از اخلاص هاشمی است!

عکس خبري -جاوداني دانشگاه از اخلاص هاشمي است!

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی بر اساس سیاست های كلی نظام و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب عمل خواهد كرد و نوآوری و پاسخگویی به انتظارات جامعه را در رأس برنامه های خود خواهد داشت.

به گزارش نما به نقل از مهر، حمید میرزاده صبح امروز در دیدار اساتید و اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد کرمانشاه با رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام اظهار داشت: دانشگاه آزاد اثر جاودانی است که حاصل اخلاص بنیان گذار آن یعنی آقای هاشمی رفسنجانی است.
میرزاده گفت: امروز دانشگاه آزاد با یک و نیم میلیون دانشجو و 4 میلیون فارغ التحصیل با اغلب خانواده های ایرانی ارتباط دارد و 50 درصد بار آموزشی و همچنین 30 درصد بار پژوهشی کشور را به دوش گرفته است.
سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی ادامه داد: دانشگاه آزاد به عنوان بزرگ ترین دانشگاه حضوری جهان نه تنها در توسعه پژوهشی کشور بلکه در توسعه همه جانبه بسیاری از اقلیم های ایران نیز نقش داشته است. نهالی که توسط هاشمی قرص شد اکنون به درخت تنومندی تبدیل شده که که چشم آقای هاشمی را روشن کرده است.
وی افزود: چیزی که امروز در مقابل ماست حاصل تلاش بزرگان نظام در 30 سال گذشته است.
میرزاده با اشاره به برخی از برنامه های خود در مدیریت دانشگاه آزاد گفت: مدیریت جدید دانشگاه آزاد با استعانت الهی در چهار چوب سیاست های کلی نظام و رهنمودهای رهبری بنا بر اصل درست کاری و شفافیت برنامه های خود را با نقشه راه شورای عالی انقلاب فرهنگی و در مرحله اجرا در چار چوب سیاستهای هیئت امنا به مرحله اجرا در خواهد آورد.
وی گفت: بنده چون عضو هیئت امنا بودم در جریان مشکلات، دستاوردها و چالشهای دانشگاه هستم و این موضوع کمک شایانی به پیشبرد اهداف ما می کند.
میرزاده همچنین از ارسال گزارش کلی وضعیت موجود به هیئت امنا در آینده ای نزدیک خبر داد.
وی ادامه داد: در راس برنامه های ما نوآوری و پاسخگویی به انتظارات جامه و پژوهش محور شدن آموزش ها قرار دارد و توسعه مرزهای دانش و تلاش برای گسترش حوزه های آموزشی را نیز در دستور کار خواهیم داشت.
میرزاده همچنین تربیت نیروهای متخصص و متعهد، کمک به ارتقاء سطح رفاه دانشگاهیان، حفظ هویت ایرانی اسلامی دانشگاه و محتوای آن، پرکردن شکاف موجود در گسترش فناوری های جدید، ترویج قانون مداری و انظباط و صداقت در انجام وظایف را با استقرار نظام مستمر ارزشیابی و نظارت را ازجمله محور برنامه های خود در دانشگاه آزاد عنوان کرد.
وی در پایان گفت: در آینده نه چندان دور دانشگاه آزاد باید به دانشگاه برتر در سطح منطقه و بین المللی تبدیل شود.

۱۳۹۲/۷/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...