نسخه چاپی

واگذاری 30هزار مسكن به تهرانی ها

عکس خبري -واگذاري 30هزار مسکن به تهراني ها

مدیركل مسكن و شهرسازی استان تهران با بیان اینكه ۳۰ هزار مسكن در چند روز آینده واگذار می شود گفت: هنوز مصوبه‌ای در خصوص ساخت مسكن ویژه در مناطق مختلف تهران به مسكن و شهرسازی استان تهران ابلاغ نشده است.

به گزارش نما، تقی رضایی در گفت‌وگو با فارس افزود: هنوز مصوبه‌ای در خصوص آغاز ساخت مسکن ویژه در مناطق حکیمیه، تهرانسر و چیتگر به ما ابلاغ نشده است و به محض اینکه این مصوبه ابلاغ شود از طریق فراخوان سازنده‌ها را برای ساخت و ساز دعوت می‌کنیم.

وی ادامه داد: در حال حاضر علاوه بر این 3 منطقه یاد شده در پردیس این فراخوان صورت گرفته و سازنده‌ها با قیمت هر متری 300 هزار تومان در حال ساخت و ساز هستند.

رضایی در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود سازنده‌ها برای ساخت مسکن ویژه تهران قیمت 450 هزار تومان پیشنهاد داده‌‌اند گفت: اگر تفاهم‌نامه سه جانبه‌ای صورت گیرد و مصوبه ساخت مسکن ویژه نیز به ما ابلاغ شود هزینه ساخت این مسکن‌ها نیز نباید بیش از 330 هزار تومان باشد.

مدیرکل مسکن و شهرسازی استان تهران در پاسخ به این سوال که آیا اعتقاد دارید ابلاغ طرح تفصیلی باعث افزایش قیمت و کاهش ساخت و ساز می‌شود گفت: طرح تفصیلی تهران یک طرح بسیار خوب و مفید برای مجموعه شهری تهران است. چرا که تامین پارکینگ برای هر واحد مسکونی جزء الزامات مدیریت شهری است.

وی ادامه داد: مطمئنا این طرح باعث کاهش ساخت و ساز و افزایش قیمت نخواهد شد.

*واگذاری 30 هزار مسکن در چند روز آینده در استان تهران

رضایی خاطرنشان کرد: طی چند روز آینده بیش از 30 هزار مسکن که با حمایت و تسهیلات دولت احداث شده است در اسلامشهر، تهران و شهریار به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود: این واگذاری‌ها مطمئنان در کنترل و ثبات قیمت و اجاره‌بها در تهران مؤثر است.

۱۳۹۱/۱/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...