نسخه چاپی

آدمكشی فقط با یك عكس!

عکس خبري - آدمكشي فقط با يك عكس!

جوان افغان كه از حدود ۴ سال قبل به اتهام جنایت بازداشت شده بود، پنجشنبه گذشته به جرم خود اعتراف كرد و گفت: با مقتول آشنایی نداشتم، او را از روی عكسش شناختم و كشتم!

به گزارش نما به نقل از «خراسان»، آبان سال ۸۸، ماموران انتظامی در تماس با قاضی ویژه قتل عمد، از قتل جوان ۲۲ ساله ای کنار دیوار یک پارک در انتهای منطقه پنجتن خبر دادند. در پی دریافت این خبر بلافاصله قاضی حسین امام وردی برای بررسی ماجرا به محل اعلام شده عزیمت کرد.
تحقیقات قضائی نشان داد جوان ۲۲ ساله در یک نزاع و با ضربه چاقو کشته شده است.
با توجه به آثار به جا مانده از عامل جنایت و دستور صریح قضائی، گروهی از کارآگاهان پلیس آگاهی خراسان رضوی به سرپرستی کارآگاه حسین محمدی، عملیات شناسایی و دستگیری قاتل را آغاز کردند.
قتل و آدمکشی جوان افغان
این گزارش حاکی است: آنان با سرنخ های به دست آمده و پس از حدود ۱۵ روز فعالیت اطلاعاتی موفق شدند یکی از متهمان این پرونده جنایی را در منطقه پنجتن دستگیر کنند، اما او ضمن انکار جنایت گفت: من در وقوع قتل نقشی نداشتم، اما به خاطر اختلافاتی که با مقتول داشتم، عکس او را به یک افغان دادم تا حال او را بگیرد.
در پی اعترافات این متهم، کارآگاهان با راهنمایی و دستور قاضی امام وردی، موفق شدند در یک عملیات غافلگیرکننده، متهم اصلی این پرونده را نیز دستگیر کنند اما او هرگونه دخالت در جنایت را در حالی رد می کرد که در بازرسی از منزل وی مدارک مربوط به مقتول کشف شد.
کارآگاهان در ادامه تحقیقات خود، موتورسیکلت مقتول را نیز که به فرد دیگری فروخته شده بود، پیدا کردند؛ اما متهم افغان همچنان ارتکاب جنایت را انکار می کرد.
گزارش خراسان حاکی است: با به دست آمدن اسناد و مدارک مستند، مقام قضائی هر دو متهم را روانه زندان کرد تا اینکه پس از گذشت حدود ۴ سال از این ماجرا، جوان ۲۸ ساله افغان پس از انتقال به پلیس آگاهی لب به اعتراف گشود و زوایای پنهان این جنایت را فاش کرد.
او به قاضی امام وردی گفت: فردی که همزمان با من دستگیر شده بود با فردی به نام م.ش (مقتول) اختلاف داشت به همین خاطر عکس او را به من داده بود و من به دنبال او می گشتم تا اینکه روز حادثه او را در حالی که سوار بر موتورسیکلت بود کنار پارک مشاهده کردم و به بهانه استعمال مواد مخدر در کنارش نشستم.
در همین حال عکس او را که داخل کیف جیبی ام بود دوباره نگاه کردم و متوجه شدم که او صاحب همان عکس است بنابراین چاقو را بیرون کشیدم و ضرباتی را بر بدنش فرود آوردم. پس از آن هم با برداشتن مدارکش سوار موتورسیکلت شدم و از محل فرار کردم و بعد از آن هم موتورسیکلت را فروختم. با اعتراف های صریح متهم به قتل، مقام قضائی دستور بازداشت موقت وی را تمدید کرد و بدین ترتیب وی دوباره روانه زندان شد تا این پرونده جنایی مراحل قانونی خود را طی کند.

۱۳۹۲/۷/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...