نسخه چاپی

استقلال با ملی‌پوشانش تمرین كرد

شاگردان امیر قلعه نویی در حالی تمریناتشان برای دیدار با نفت تهران را پشت سرگذاشتند كه سه بازیكن خبرساز این تیم برخورد مستقیمی با یكدیگر نداشتند.

به گزارش نما به نقل از مهر، تیم فوتبال استقلال که خود را برای برگزاری دیدار هفته سیزدهم برابر نفت تهران آماده می کند، عصر امروز چهارشنبه تمریناتش را در زمین کمپ مرحوم ناصر حجازی زیر نظر امیر قلعه نویی و با حضور بازیکنان ملی پوش این تیم برگزار کرد.
این تمرینات با صحبت های امیرقلعه نویی آغاز شد و سپس بازیکنان به گرم کردن بدن های خود و انجام کارهای تاکتیکی مد نظر کادر فنی پرداختند. ضمن اینکه برخی مشاوران و مسئولان فنی تیم فوتبال استقلال نیز در محل تمرین حضور داشتند.
در این میان اما نگاه ها به امرحسین صادقی، سیاوش اکبرپور و سیدمهدی رحمتی بود که طی روزهای گذشته بر سر این موضوع که تیم ملی شانسی به جام جهانی صعود کرده است مصاحبه هایی را انجام داده بودند. شاید برخی انتظار داشتند در این تمرین این سه بازیکنان به انتقاد از مصاحبه یکدیگر بپردازند اما این اتفاق رخ نداد و این سه بازیکن به طور مستقیم با یکدیگر روبرو نشدند.
تیم فوتبال استقلال در هفته سیزدهم لیگ برتر روز شنبه هفته پیش رو در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف تیم نفت تهران خواهد رفت. استقلال تاکنون 9 بازی در لیگ برتر انجام داده و باید سه بازی عقب افتاده اش را طی هفته های آینده برگزار کند.

۱۳۹۲/۷/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...