نسخه چاپی

زهره طبيب‌زاده:

توفیقی نمی‌تواند عهده‌دار تصدی وزارت علوم باشد

نماینده مردم تهران در مجلس با اشاره به برخی سوابق توفیقی در ایام فتنه گفت: مجلس در بررسی صلاحیت وی به وظایف قانونی خود عمل خواهد كرد.

 زهره طبیب‌زاده نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات با اشاره به معرفی وزرای پیشنهادی سه وزارتخانه بدون وزیر به مجلس شورای اسلامی در هفته آینده و محتمل بودن معرفی آقای توفیقی برای کسب رأی اعتماد از مجلس گفت:‌ ما در هفته‌ای که گذشت به دلیل تعطیلی، جلسه‌ای در اینباره نداشتیم اما ماحصل جلسات گذشته و فرمایشات بزرگواران مشخص شد که آقای توفیقی به دلیل موضع‌گیری‌هایی که در جریان فتنه داشته‌اند و در سخنرانی‌های خود به ساختارهای اساسی نظام لطمه وارد کرده‌اند، نمی‌توانند این سمت را عهده‌دار شوند.

وی افزود: حضور ایشان در یک تحصن غیرقانونی متعلق به ساختارشکنان، این مسئله را تأئید می‌کند.

این عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: ساختارشکنی‌های آن تحصن کاملاً مشخص و در فتنه سال 88 که دشمنان خارجی به همراه عوامل داخلی خود نقشه براندازی نظام را داشتند غیرقابل قبول است.

طبیب‌زاده گفت: اگر فرمایشات مقام معظم رهبری و همچنین بصیرت مردم در آن زمان نبود بدون شک خطرات بزرگی نظام را تهدید می‌کرد.

وی افزود: از این رو  حضور چنین شخصی در ساختار وزارتخانه‌ای که به شدت سیاسی محسوب می‌شود، می‌تواند در پیچ‌های تند سیاسی کشور مشکلاتی را به وجود بیاورد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: البته ما پیام روشنی را به دولت داده‌ایم که به دنبال همکاری با آنان هستیم اما معرفی آقای توفیقی در حقیقت عدول از خط قرمزهای نظام محسوب می‌شود و ما نیز وظیفه خود را در قبال حفاظت از قداست نظام ایفاء خواهیم کرد.

۱۳۹۲/۷/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...