نسخه چاپی

مایلی كهن: مربی‌شدن چه آسان،آدم شدن چه مشكل!

سرمربی تیم فوتبال صبای قم در واكنش به اتفاقات اخیر فوتبال گفت: دوست دارم در مورد شرایط فنی فوتبال حرف بزنم اما تنها می‌گویم كه مربی شدن چه آسان، آدم شدن چه دشوار!

به گزارش نما به نقل از مهر، محمد مایلی‌کهن شامگاه چهارشنبه در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل ذوب‌آهن اصفهان با بیان اینکه ذوب‌آهن و صبای قم هر دو در همسایگی خود در جدول رده‌بندی لیگ برتر قرار دارند، اظهار داشت: این دو تیم به شدت به امتیاز این مسابقه احتیاج دارند بنابراین مسابقه بسیار دشوار بوده و باید با تلاش بسیاری در این مسابقه ظاهر شویم.
وی با اشاره به نتایج اخیر صبای قم تصریح کرد: ما در دو بازی گذشته یک شکست در دقایق پایانی مسابقه متحمل شدیم که در یک بازی نیز برد را با تساوی عوض کردیم که این کار ما را سخت می‌کند اما بازیکنان تیم ما تلاش بسیاری داشته‌اند و برای بازی با ذوب‌آهن نیز آماده هستند و تلاش می‌کنند که دست پر از زمین بیرون آیند.
سرمربی ذوب‌آهن با اشاره به شرایط فنی ذوب‌آهن تصریح کرد: ذوب‌آهن تیم ریشه‌داری به شمار می‌رود و با توجه به اینکه قدمت این تیم به قبل از انقلاب باز می‌گردد باید بگویم که مقابل یک تیم بزرگ بازی می‌کنیم اما باید در این بازی نتیجه بگیریم.
وی افزود: ما مقابل ذوب‌آهن مهدی محمدی، مسعود حق‌‌جو و سعید لطفی را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم و این بازیکنان در این دیدار به میدان نمی‌روند.
مایلی‌کهن در پاسخ به سئوالی پیرامون مصاحبه اخیرش و انتقاداتی که مطرح کرده بود، گفت: متاسفانه در مصاحبه‌های مطبوعاتی به همه چیز به جز شرایط فنی مسابقه پرداخته می‌شود که من ترجیح می‌دهم در این زمینه حرفی نزنم اما تنها می‌گویم مربی شدن چه آسان، آدم شدن چه مشکل!
وی اضافه کرد: بهتر است بیش از این در مورد مسائل اخیر حرف نزنم تا تیمم بیش از این به حاشیه وارد نشود.
دیدار تیم‌های فوتبال ذوب‌آهن اصفهان و صبای قم از ساعت 15:45 روز پنجشنبه در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار می‌شود.

۱۳۹۲/۷/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...