نسخه چاپی

حامیان مرسی جمعه تظاهرات می كنند

ائتلاف ملی حمایت از مشروعیت در مصر امروز (پنجشنبه) از طرفدارانش خواست فردا ‌به مناسبت صدمین روز بركناری محمد مرسی رئیس جمهور این كشور، تظاهرات كنند.

به گزارش نما به نقل از العالم، ائتلاف حامی محمد مرسی، رئیس جمهور برکنارشده مصر، در بیانیه‌ای از طرفدارانش خواست جمعه با شعار "تعیین تکلیف" در میدان "روکسی" و خیابان المعادی در قاهره و میدان المحطه در استان جیزه غرب قاهره ‌ تظاهرات کنند.
در این بیانیه آمده است: از نشانه‌های این 100 روز بدتر شدن اوضاع امنیتی، افزایش دروغ و نیرنگ در رسانه ها ،‌ سرکوب تظاهرات،‌ نبود آزادی ،‌ بازداشت سیاستمداران مخالف کودتا، کنترل مجدد نظامیان بر همه امور کشور و وضع بد اقتصادی است.
خبرگزاری شین‌هوا خاطرنشان کرد که ائتلاف حامیان مرسی در بیانیه خود به نکوهش عاملان "کودتا" پرداخته و تاکید کرده اند که معایب این "کودتا" قابل شمارش نیست ولی به عنوان مخالفان همچنان به فعالیت‌های "مسالمت آمیز" خود ضد این اقدام ادامه داده، و مطمئن هستند که به هدف خود می رسند.
برکناری محمد مرسی در سوم ژوئیه گذشته توسط نقشه راهی که وزیر دفاع وقت ژنرال سیسی با سران سیاسی و مذهبی به توافق رسیده بود، صورت گرفت.

۱۳۹۲/۷/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...