نسخه چاپی

موسسه تنظیم ونشر آثار امام (ره)، حامی امام(ره) یا هاشمی؟

عضو جبهه پایداری با بیان اینكه موسسه تنظیم و نشر آثار امام(ره) نباید اعتبار خود را خرج افراد دیگری كند، گفت: این موسسه بیشتر جانب هاشمی را دارد تا امام(ره).

به گزارش نما، حجت‌الاسلام قاسم روانبخش عضو جبهه پایداری در گفت‌وگو با فارس، با بیان اینکه کسانی که اندیشه‌های امام خمینی(ره) را تحریف می‌کنند بزرگترین خیانت را به امام(ره)، بشریت و نسل‌های‌ آینده‌ای که از اندیشه‌های امام(ره) می‌توانند بهره‌مند شوند، کرده‌اند، تصریح کرد: از زمان روی کار آمدن اصلاح‌طلبان تحریف افکار امام(ره) مطرح شد و متاسفانه در مناسبت‌های مختلف سعی در تحریف اندیشه‌های ایشان داشتند.
وی تاکید کرد: آقای هاشمی که خود نیز می‌داند مردم برای حرف‌های وی اهمیتی قائل نیستند سعی می‌کند اعتقادات خود را به پای امام(ره) ثبت کند تا برد حرف‌هایش بیشتر شود.
روانبخش همچنین با اشاره به عملکرد ضعیف موسسه تنظیم و نشر آثار امام(ره) گفت: متاسفانه در 17 سال اخیر این موسسه دستخوش یک نوع جناح‌بندی‌های سیاسی شده و سعی می‌کند حرف‌های امام(ره) را گزینشی منتقل کند.
عضو جبهه پایداری تاکید کرد: اگر کسی حرفی بزند که به جناح آنها بربخورد بلافاصله موضع می‌گیرند اما اگر در تایید جناح آنان باشد موضع‌گیری نمی‌کنند ولو اینکه حساس باشد مثل ادعای حذف شعار مرگ بر آمریکا که عکس‌العمل قابل توجهی را نشان ندادند و قائم‌مقام این موسسه در اظهارات خود بیشتر جانب هاشمی را داشت تا امام(ره).
وی افزود: موسسه تنظیم و نشر آثار امام(ره) نباید اعتبار خود را خرج افراد دیگری کند؛ پیشنهاد می‌کنم حال که این موسسه جناحی شده، نخبگان،حوزه علمیه و شخصیت‌های دلسوز امام(ره) و انقلاب، موسسه‌ای تاسیس کنند که به جای جناح‌بندی‌های سیاسی افکار امام(ره) برای آنها مهم باشد.

۱۳۹۲/۰۷/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...