نسخه چاپی

توقیف پژویی با ۱۹۱ كیلومتر سرعت

تیم كنترل سرعت گشت پلیس راه نطنز- بادرود استان اصفهان سواری پژو پارس را كه با سرعت غیر مجاز ۱۹۱ كیلومتر بر ساعت در آزاد راه امیر كبیر در حركت بود متوقف كردند .

به گزارش نما به نقل از ایسنا، سرهنگ رضا رضایی، رییس پلیس راه استان اصفهان اظهار داشت: روز چهارشنبه تیم کنترل سرعت گشت پلیس راه نطنز –بادرود استان یک دستگاه سواری پژو پارس را که در آزاد راه امیرکبیر با سرعت غیر مجاز در حرکت بود متوقف کردند .
این مقام مسئول عنوان داشت:ماموران پلیس راه در بررسی خودرو و کنترل دوربین های ثبت تخلفات، سرعت خودروی پارس را ۱۹۱ کیلومتر بر ساعت اعلام داشتند .
رضایی اظهار داشت: خودرو یاد شده به دلیل انجام حرکات مخاطره آمیز و سرعت غیر مجاز برابر بند "د" ماده ۱۰ قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی ، متوقف و راننده جهت شرکت در کلاس آموزشی و سیر مراحل قانونی به پلیس راه استان معرفی شد.
وی خاطر نشان کرد: متاسفانه برخی رانندگان علی رغم هشدارهای ایمنی ترافیک و جاده ها که روزانه در رسانه ها توسط پلیس راه کشور منعکس می شود هنوز مرتکب تخلفات بخصوص رانندگی با سرعت زیاد و غیر مجاز می شوند که ماموران پلیس راه برابر قوانین با چنین افرادی که عامل بروز حوادث جاده ای هستند برخورد می نمایند.

۱۳۹۲/۰۷/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...