نسخه چاپی

دورخیز ولاسكو با ستارگان ایران برای یك افتخار جدید

تیم ملی والیبال ایران در ششمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی بین قاره‌ای به ترتیب با تیم‌های برزیل، ایتالیا، روسیه، ایالات متحده و ژاپن بازی می‌كند.

به گزارش نما به نقل از رجا، شاگردان خولیو ولاسکو خود را برای کسب موفقیتی جدید آماده می‌کنند، موفقیتی که می‌تواند کلکسیون افتخارات رشته والیبال را تکمیل کند، با اعلام برنامه مسابقات والیبال قهرمانی بین قاره‌ای ژاپن حالا شاگردان ولاسکو خود را برای کسب یک افتخار دیگر آماده می‌کنند، افتخاری که زیاد دور از دسترس نیست.
پس از تکرار قهرمانی تیم ملی ایران در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا حالا تمام نگاه‌ها به عملکرد تیم والیبال ایران در این رقابت‌ها دوخته شده است تا پس از موفقیت‌های اخیر تازه ترین شاهکار شاگردان ولاسکو دیده شود، سرمربی تیم ملی والیبال ایران در گفت و گو با نزدیکان خود گفته است ایران در این مسابقات هم شگفتی ساز ظاهر خواهد شد و نشان می‌دهد توانمندی های فراوانی برای کسب موفقیت در والیبال جهان دارد.
ششمین دوره مسابقات قهرمانی بین قاره‌ای جهان از28 آبان ماه با حضور شش تیم برتر جهان در ژاپن آغاز می‌شود و به مدت شش روز ادامه خواهد داشت. این رقابت‌ها از 28 آبان ماه آغاز می‌شود که رقابت های دو روز نخست در شهر کیوتو برگزار می‌شود و تیم‌ها 30 آبان ماه استراحت خواهند داشت و ادامه رقابت‌ها به مدت سه روز از اول تا سوم آذرماه در شهر توکیو خواهد بود.
در این رقابت‌ها تیم‌های ژاپن (میزبان)، ایران (قهرمان آسیا)، برزیل (قهرمان قاره امریکای جنوبی)، روسیه (قهرمان اروپا)، ایالات متحده (قهرمان مردان آمریکای جنوبی) و ایتالیا تیم سوم رده بندی جهانی به معرفی فدراسیون بین المللی والیبال حضور دارند.
تیم ملی والیبال ایران در ششمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی بین قاره‌ای به ترتیب با تیم‌های برزیل، ایتالیا، روسیه، ایالات متحده و ژاپن بازی می‌کند که برنامه کامل این رقابت‌ها به وقت محلی به شرح زیر است:
سه شنبه 28 آبان ماه: شهر کیوتو:
ساعت 12:10، ایتالیا- روسیه
ساعت 16:10، ایران - برزیل ( 10:40 به وقت تهران)
ساعت 19:10، ایالات متحده – ژاپن
چهارشنبه 29آبان ماه: شهر کیوتو:
ساعت 12:10، ایتالیا - ایران ( 6:40 به وقت تهران)
ساعت 16:10، برزیل – ایالات متحده
ساعت 19:10، ژاپن – روسیه
پنج شنبه 30آبان ماه:
تیم های شرکت کننده استراحت دارند
جمعه اول آذرماه: شهر توکیو:
ساعت 12:10، ایالات متحده - ایتالیا
ساعت 16:10، ایران - روسیه ( 10:40 به وقت تهران)
ساعت 19:10، ژاپن – برزیل
شنبه دوم آذرماه: شهر توکیو:
ساعت 12:10، ایران – ایالات متحده ( 6:40 به وقت تهران)
ساعت 16:10، روسیه - برزیل
ساعت 19:10، ایتالیا – ژاپن
یکشنبه سوم آذرماه: شهر توکیو:
ساعت 12:10، برزیل- ایتالیا
ساعت 16:10، ایالات متحده - روسیه
ساعت 19:10، ایران – ژاپن ( 13:40 به وقت تهران)

۱۳۹۲/۰۷/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...