نسخه چاپی

نماينده مردم بوئين زهرا در گفتگو با نما:

دولت میخواهد توپ تغییر یارانه ها را در زمین مجلس بیاندازد

عکس خبري -دولت ميخواهد توپ تغيير يارانه ها را در زمين مجلس بياندازد

عباسپور گفت:دولت به این نتیجه رسیده است كه برای پرداخت یارانه ها باید سه دهك بالا را حذف كند. اما برای اینكه در جامعه دچار مشكل نشود، این توپ را به زمین مجلس انداخته است .

عباسپور نماينده مردم بوئين زهرا در رابطه با اجراي فاز دوم هدفمندي يارانه ها در گفتگو با خبرنگار نما اظهار كرد: پراكنده گويي دولت در رابطه با اجراي هدفمندي يارانه ها نشان از مشكلات و چالشهايي است كه در اين رابطه دارد و با سخنان قبل آنها در این زمينه متفاوت است . به طور مثال وزير اقتصاد مي گويد ما سه دهك از گیرندگان یارانه را بايد كم كنيم ، ازطرفي آقاي نوبخت در كميسيون برنامه و بودجه اعلام مي كند كه ما مخالفيم و در گزارش ويژه خبري آقاي نهاونديان درصدد رد و تصریح این قول ها بر نمی آید .
وي تصريح كرد : آنچه واقعيت است واهميت دارد ، اين است كه دولت به اين نتيجه رسيده است كه براي پرداخت يارانه ها بايد سه دهك بالا را حذف كند. اما براي اينكه در جامعه دچار مشكل نشود، اين توپ را به زمين مجلس انداخته است . يعني از طرفي مي خواهد اين كار محقق شود ولي آغاز آن با طرح مجلس باشد كه در اين زمينه مجلس بايد هوشيار عمل كند ، دولت پيشنهاد بدهد تا مجلس آن را بررسي بكند .
عضو فراكسيون حزب موتلفه اسلامي خاطر نشان كرد: دولت اعلام كرده است كه مي خواهد قانون هدفمندي يارانه ها را اجرا كند. اين بدين معناست كه اگر دولت بخواهد از منابع درآمدي، 20درصد خودش را داشته باشد و 30درصد حمايت از توليد را پرداخت كند و از طرفي 50درصد پرداختي مستقيم مردم را تامين كند ، دچار مشكل خواهد شد . زيرا منابع درآمدي ما محقق نشده لست. در حقيقت نگاه دولت در داخل گود اجرا، با نگاه قبل از ورود به مسائل اجرايي كاملا متفاوت شده است.

۱۳۹۲/۰۷/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...