نسخه چاپی

انگلیس باید رفتار خود را با ایران اصلاح كند/ كاردار غیرمقیم مسائل دو كشور را بررسی می كند

سخنگوی كمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به جنایات انگلیس در حق ملت ایران گفت: انگلیس در روند داخلی ایران دخالت های آشكاری را انجام داده كه این رفتار باید درست شود.

به گزارش نما، سید حسن نقوی حسینی در گفتگو با خبرنگار مهر و در پاسخ به چگونگی از سرگیری رابطه ایران و انگلستان اظهار داشت: در جریان فتنه سال 88 و دخالت های آشکار انگلیس در امور داخلی ایران، این کشور تصمیم به تعطیلی سفارت خود در تهران گرفت.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس افزود: در مقابل مجلس شورای اسلامی نیز دولت را ملزم کرد که سطح روابط خود را با انگلیس کاهش دهد و اگر انگلیس درخواست رابطه مجدد داشت، دولت با رعایت مصالح کشور این روابط را برقرار کند.
وی با اشاره به دخالت های انگلیس در مسائل ایران خاطر نشان ساخت: انگلیس در روند داخلی ایران دخالت های آشکاری را انجام داده که این رفتار باید درست شود.
نقوی تصریح کرد: انگلیس اگر رفتار خود در قبال ملت ایران را اصلاح کرد می توان درباره تبادل دیپلماسی در سطح سفیر اقدامات لازم را انجام داد.
نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مجلس شورای اسلامی تشخیص داد که در برهه کنونی سطح روابط ایران و انگلیس از سفارت پایین تر باشد و کاردار غیرمقیم مسائل دو کشور را مورد بررسی قرار دهد.

۱۳۹۲/۷/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...