نسخه چاپی

سبك وزن ترین لب تاپ جهان در راه بازار + عكس

عکس خبري -سبك وزن ترين لب تاپ جهان در راه بازار

این دستگاه به قدری سبك است كه نگهداری آن با دست چپ در حالی كه مثلا با دست راست در حال فیلمبرداری هستیم، بسیار ساده است. این در حالی است كه اغلب لب تاپ ها را به سختی می تواند با یك دست (حتی دست راست) نگه داشت.

دوست داريد يك كامپيوتر شخصي شما چقدر سبك باشد؟ شركت ژاپنی "رایانه های شخصی NEC" قصد دارد تا پايان آبان ماه سبك وزن ترین نوت بوك 13.3 اینچی جهان را به بازار عرضه كند. دستگاهي كه به قدري سبك است كه نگهداري آن با دست چپ در حالي كه مثلا با دست راست در حال فيلمبرداري هستيم، بسيار ساده است. اين در حالي است كه اغلب لب تاپ ها را به سختي مي تواند با يك دست (حتي دست راست) نگه داشت.
به گزارش نما ، این نوت بوک جدید که LaVie Z نام دارد ، از آلیاژ منیزیم – لیتیوم ساخته شده و با فقط 795 گرم وزن، نسخه جدیدی از نوت بوکی است که سال گذشته توسط همین شرکت عرضه شد.
اگرچه اعلام شده است كه سازندگان ژاپنی این نوت بوک هنوز برنامه ای برای عرضه جهانی این رایانه شخصی سبک وزن ندارند اما از آنجا كه شرکت رایانه های شخصی NEC سال 2011 با همکاری مشترک گروه لنوو و شرکت NEC راه اندازی شده و گروه توسعه اينتل در ساخت آن فعال بوده است، به نظر مي رسد بازار آمريكا به زودي شاهد فروش آن خواهد بود و در حال حاضر سايتهاي فروش در آمريكا ارائه آن را 1،799 دلار اعلام كرده اند.
مشخصات فني اين دستگاه پردازنده 1.9 گیگاهرتز اینتل 3RD   Core i7 ، RAM  4 GB  و SSD 256 اعلام شده است. از مهمترين بخشهاي اين دستگاه نمايشگر آن است كه کریستال مایع کم مصرف Igzo ساخت شرکت شارپ است.
تصاوير در اين صفحه نمايش شارپ است اما رنگها شاد و زنده نيست و همچنين زاويه ديد اين صفحه نمايش چندان مطلوب نمي باشد.

LaVie-Z-1.jpg

۱۳۹۲/۷/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...