نسخه چاپی

آخرین وضعیت حذف یارانه دهك‌های ثروتمند

نایب رییس كمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با بیان اینكه حذف یارانه سه دهك بالای جامعه هنوز نهایی نشده، گفت كه ظرف این هفته و هفته آینده این موضوع تعیین تكلیف خواهد شد.

به گزارش نما، غلامرضا تاجگردون در گفت‌وگو با ایسنا، در واکنش به انتشار اخباری مبنی بر توافق دولت و مجلس درباره حذف یارانه سه دهک ثروتمند، اظهار کرد: هنوز در این باره توافق صورت نگرفته و ما در حال بحث و بررسی روی این موضوع هستیم.

وی افزود: اینکه یارانه اقشار ثروتمند باید حذف شود پیشنهاد برخی از نمایندگان است و دولت هم که قبلا چندان موافق این موضوع نبود در حال حاضر نگاه موافق‌تری به این مساله دارد و ما در حال بحث در این رابطه هستیم اما توافق نهایی هنوز حاصل نشده است.

نماینده مردم گچساران در مجلس تصریح کرد: اگر قرار باشد یارانه سه دهک بالا حذف شود این موضوع باید در قالب لایحه اصلاحیه بودجه 92 اجرایی شود که ان‌شاءالله ظرف این هفته و هفته آینده در کمیسیون برنامه و بودجه در این باره تعیین تکلیف خواهد شد.

تاجگردون با اشاره به وجود نظرات مختلف در این رابطه اظهار کرد: نمایندگان نظرات متعددی در این رابطه دارند اما عمدتا این موضوع را قبول دارند و عدم اجماع در این رابطه بیشتر به عدم امکان شناسایی دهک‌ها برمی‌گردد که این موضوع نیز در دست بررسی است.

۱۳۹۲/۷/۲۷

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...