نسخه چاپی

بهروز نعمتي در گفتگو با نما:

به امام جفا میكنند دفتر نشر آثار واكنش نشان نمیدهد

عکس خبري -به امام جفا ميكنند دفتر  نشر آثار واكنش نشان نميدهد

نماینده مردم همدان گفت:مرجع اصلی در این زمینه به عقیده من دفتر امام (ره) است كه باید در این خصوص واكنش نشان دهد تا ما دیگر شاهد زیر سئوال بردن ارزشهای شهدا در جامعه نباشیم.

انتشار کامنتی در یکی از شبکه های اجتماعی از سوی نعیمه اشراقی، واکنش های منفی بسیاری را در جامعه ایجاد کرده است برخی از اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس از بررسی توهین نعیمه اشراقی به امام و خانواده شهدا در جلسه آتی این کمیسیون خبر دادند ، نصرالله پژمان‌فر عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با اشاره به اظهارات نعیمه اشراقی در مورد امام و شهدا اعلام کرد ، کسی حق ندارد به خانواده شهدا توهین کند، ما از خانواده امام انتظار داریم که نگذارند که به حرمت بیت حضرت امام (ره) خدشه وارد نشود ، از سوی دیگر کار به جایی رسیده که فرزند شهید همت هم با انتشار نامه ای پاسخ تندی به نوه امام داده است.
به گزارش نما : بهروزنعمتی نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی خواستار واکنش سریع موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (ره) درباره این موضوع شده است وی اظهار داشت : افرادی که در دفتر تنظیم و نشر آثار امام خمینی (ره) فعالیت دارند بیشتر باید نسبت به این مسائل که امروز در جامعه مطرح می شود حساسیت نشان دهند مرجع اصلی در این زمینه به عقیده من دفتر امام (ره) است که باید در این خصوص واکنش نشان دهد تا ما دیگر شاهد زیر سئوال بردن ارزشهای شهدا در جامعه نباشیم.
نماینده مردم اسداباد در مجلس خاطر نشان کرد : یادم هست بعد از یکی از عملیات ها که خدمت امام راحل رسیدم در 16 یا 17 سالگی بود ، در آن جلسه به غیر از گریه و اشک چیزی نبود، و مطرح کردن اینگونه مسائل به امام به نظر من جفا به حضرت امام و خانواده های شهدا در کشور است.
پس از آنکه توهین های نعیمه اشراقی در صفحه فیسبوک خود به خانواده شهدا منتشر شد، کاربران اینترنتی از تمامی سنین، اقشار و طرز فکرهای مختلف در شبکه های اجتماعی،پایگاه های خبری،و وبلاگها نسبت به این صحبت های خانم اشراقی اظهار تاسف کرده و نسبت به آن موضع گیری کردند.
این کاربران اینترنتی با ارسال نظرات و یا ایجاد پست های مختلف در سایت ها و شبکه های اجتماعی خشم خود را نسبت به حرف های نوه امام (ره) نشان دادند

۱۳۹۲/۷/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...