نسخه چاپی

مهدوی‌كیا: قدرت فوتبال ایران را نشان دادیم

كاپیتان پیشین تیم ملی فوتبال كه از نزدیك بازی تیم های نوجوانان ایران و آرژانتین را تماشا می كرد در پایان این دیدار ضمن تمجید از عملكرد تیم كشورمان گفت: قدرت فوتبالمان را برابر آرژانتین نشان دادیم.

به گزارش نما به نقل از خبرگزاری مهر: کاپیتان پیشین تیم ملی فوتبال که از نزدیک بازی تیم های نوجوانان ایران و آرژانتین را تماشا می کرد در پایان این دیدار ضمن تمجید از عملکرد تیم کشورمان گفت: قدرت فوتبالمان را برابر آرژانتین نشان دادیم.

مهدی مهدوی کیا در پایان دیدار تیم های فوتبال نوجوانان ایران و آرژانتین که با تساوی یک بر یک خاتمه یافت خاطرنشان کرد: بازی خیلی خوبی بود و بازیکنان ایران خیلی شجاعانه بازی کردند. آنها بدون هیچ ترسی برابر تیم آرژانتین ظاهر شدند و برای دقایقی حریف نامدار خود را نیز تحت فشار قرار دادند که این عملکرد قابل ستایش است.

مهدوی کیا ادامه داد: آنها با قدرت برای برد آمده بودند ولی در دقایق اول تیم ایران روی یک فرصت خوب به گل رسید که البته بر اثر یک اشتباه گل تساوی را نیز دریافت کرد. تیم ایران تا آخرین لحظات برابر حریف جنگید و بدنبال پیروزی بود.

کاپیتان پیشین تیم ملی فوتبال همچنین گفت: تیم ایران واقعا خیلی خوب کار کرد و پا به پای آرژانتین پیش رفت. در این بازی نوجوانان کشورمان قدرت فوتبال ایران را به نمایش گذاشتند و باید به کادر فنی و بازیکنان به خاطر چنین بازی خوبی تبریک گفت.

دیدار تیم های فوتبال نوجوانان ایران و آرژانتین در چارچوب رقابت های جام جهانی امارات شامگاه امروز شنبه در ورزشگاه راشد دبی برگزار شد که با تساوی یک بر یک خاتمه یافت.

۱۳۹۲/۷/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...