نسخه چاپی

خبر نهایی شدن جانشین آیت‌الله خوشوقت از سوی شورای فقها اعلام نشده است

سخنگوی جبهه پایداری گفت: مسئله مشخص شدن جانشینی آیت‌الله خوشوقت از طرف شورای فقها و شورای مركزی در اختیار من قرار نگرفته كه بخواهم آن را در رسانه‌ها اعلام كنم.

به گزارش نما، "سيد اميرحسين قاضي‌زاده"در گفتگو با باشگاه خبرنگاران، با اشاره به برگزاري همايش سراسري جبهه پايداري، اظهار داشت: همايش مذكور در يكي از مناسبت‌هاي آبان و يا آذر ماه برگزار مي‌شود.

وي ادامه داد: تاريخ دقيق همايش به زودي اعلام خواهد شد.

سخنگوي جبهه پايداري درباره اخبار منتشر شده در برخي از رسانه‌ها در مورد تعيين جانشيني آيت‌الله خوشوقت از سوي شوراي فقها گفت: خبر درج شده در رسانه‌ها از سوي من منشر نشده و يكي از همكاران عضو جبهه آن خبر را اطلاع‌رساني كرده است.

قاضي‌زاده تصريح كرد: من به عنوان سخنگوي جبهه فقط اخبار رسمي و قطعي تشكل متبوعم را مي‌توانم اطلاع‌رساني و اعلام كنم.

وي اضافه كرد: مسئله مشخص شدن جانشيني آيت‌الله خوشوقت از طرف شوراي فقها و شوراي مركزي در اختيار من قرار نگرفته كه بخواهم آن را در رسانه‌ها اعلام كنم.

گفتني است كه چندي پيش "زهره طبيب‌زاده" از تعيين جانشين آيت‌الله خوشوقت خبر داد و گفته بود كه نام وي بعدا از سوي شوراي مركزي اعلام خواهد شد.

لازم به ذكر است كه يكي از گزينه‌هاي مطرح شده در رسانه‌ها "آیت‌الله علم‌‌الهدی" امام جمعه مشهد مقدس و عضو مجلس خبرگان رهبری به عنوان جانشين آيت‌الله خوشوقت بود.

سخنگوي جبهه پايداري در گفتگو با باشگاه خبرنگاران، گفته بود كه اسامي مورد نظر از سوي شوراي مركزي به منظور تعيين جانشين مرحوم آيت‌الله خوشوقت به شوراي فقها ارسال شده و تاكنون نتيجه‌اي اعلام نشده و كماكان منتظر اعلام نتيجه نهايي از سوی شورای فقهی جبهه هستيم.

۱۳۹۲/۷/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...