نسخه چاپی

نیكبخت: به تصمیم قلعه‌نویی احترام می‌گذارم

هافبك تیم فوتبال استقلال گفت:اگر ۱۰ دروازه‌بان هم درون دروازه بود شوت بازیكن نفت تهران گل می‌شد.

به گزارش نما، عليرضا نيکبخت واحدي در خصوص آخرين شرايط استقلال و همچنين ديدار مقابل نفت تهران اظهار داشت: ما براي اين مسابقه چند مصدوم داشتيم ولي فکر مي‌کنم بازي بدي انجام نداديم. حيف شد که نتوانستيم از اين مسابقه برنده خارج شويم ولي انصافا در طول بازي‌ها گل‌هاي استثنايي زيادي مي‌خوريم.

وي تأکيد کرد: شوتي که بازيکن نفت تهران زد به جايي رفت که حتي اگر ۱۰ دروازه‌بان هم درون دروازه بود نمي‌توانست آن را مهار کند البته بايد بپذيريم که بعد از بازي‌هاي ليگ قهرمانان آسيا به خاطر فشردگي مسابقات شرايط براي استقلال سخت شد و فشار زيادي را تحمل مي‌کنيم. در تيم ما مصدوم زياد داريم و دست قلعه‌نويي بسته است اما بايد از قهرماني‌مان هم دفاع کنيم و اين مسئله دور از دسترس نيست.

مدافع هافبک استقلال در خصوص اينکه آيا از نيمکت‌نشيني‌اش ناراحت است يا خير، گفت: من شرايط خيلي خوبي دارم و اولين بازيکني هستم که به تمرين مي‌روم و تلاشم را انجام مي‌دهم، من هم دوست دارم بازي کنم ولي همه چيز دست مربي است و هر تصميمي که قلعه‌نويي بگيرد به آن احترام مي‌گذارم.

وي در پايان صحبت‌هايش گفت: از هواداران استقلال تشکر مي‌کنم و به آنها مي‌گويم درست است که شرايط اينگونه است ولي مطمئنا اگر آنها صبر کنند ما نتيجه مي‌گيريم و اين تيم مي‌تواند قهرمان شود.

۱۳۹۲/۷/۲۸

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...