نسخه چاپی

دایی: خیال همه راحت من آرامش دارم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت:‌ چرا استقلالی‌ها همه چیز را به خود گرفته‌اند. من كه اسمی نیاورده‌ام.

به گزارش نما به نقل از فارس: سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس گفت:‌ چرا استقلالي‌ها همه چيز را به خود گرفته‌اند. من که اسمي نياورده‌ام.

علي دايي در مورد اظهارات مسئولان حقوقي باشگاه استقلال اظهار داشت: مثل اينکه آقاياني که در خصوص حرف‌هاي من واکنش نشان دادند مصاحبه من را نخواندند، شماها نمي‌دانيد چه کساني و چگونه براي شعار دادن خط و خطوط مي‌گيرند.

وي افزود: اگر اين موضوع را نمي‌دانيد منتظر باشيد همه چيز مشخص مي‌شود، به نظر من اين موضوع ربطي به برخي مسئولان حقوقي بعضي از تيم‌ها و حتي کميته انضباطي ندارد که از من ترس داشته باشند يا نداشته باشند که درباره‌اش اظهارنظر مي‌کنند. من اسمي از هيچکس و تيمي نبردم اما نمي‌دانم چرا آقايان همه چيز را به خودشان گرفتند.

دايي ادامه داد: براي من جاي سؤال است چرا در بازي استقلال عليه من شعار داده مي‌شود، به نظر شما اين موضوع طبيعي است؟ يا برخي آقايان که هواداران را راهنمايي مي‌کنند يعني همان ليدرها بدون اجازه و يا با صحبت از قبل درباره مسئله‌اي اين کار را انجام مي‌دهند. اصلا اين کار را نکنند براي بردن حاشيه پرسپوليس چه کاري مي‌کنند؟ به نظر من برخي ليدرها خط و خطوط مي‌گيرند تا به هدف خود برسند و برخي آقايان را خوشحال کنند اما ناراحت نباشيد در آينده اين هم مشخص مي‌شود.

وي يادآور شد: من درباره استقلال اسمي نبردم اما در آينده مشخص مي‌شود مافيا چه کسي است يا مافياي فوتبال چه کساني هستند. مطمئن باشيد اين موضوع هم مشخص مي‌شود و نگراني راجع به اين موضوع وجود ندارد.

سرمربي قرمزپوشان در مورد وضعيت نامطلوب زمين تختي نيز گفت: من چه کاري از دستم برمي‌آيد که بخواهم انجام دهم. وضعيت زمين مشخص است و من هم نمي‌توانم کاري انجام دهم.

دايي درباره صحبت‌هاي رويانيان مبني بر آرامش بيشتر و سپردن دعواها به او نيز گفت: من صد در صد آرامش دارم، خيال همه راحت و نگران نباشند، حسابي آرامش دارم، تمرکز لازم را هم در فوتبال دارم اما يکسري حرف‌ها هست که بايد به آنها جواب داد چون ندانسته گفته مي‌شود.

دايي در مورد موفقيت تيم ملي زير 17 ساله ها در ديدار برابر آرژانتين نيز گفت: من اين بازي را نديدم اما نتيجه تساوي مقابل آرژانتين به نظر من خيلي عالي بود و اين شايستگي نوجوانان ما را نشان مي‌دهد، انشاء‌الله بچه‌ها همين طور رو به جلو بروند و با تمرکز و جديت بيشتر در دو بازي آينده نتيجه لازم را بگيرند و به دور بعدي صعود کنند. من به اين بچه‌ها آفرين مي‌گويم و اميدوارم از اين پشتوانه‌هاي فوتبال ايران به نحو احسن حمايت شود. نتيجه مقابل آرژانتين خيلي خيلي عالي بود و جا دارد همين جا به تمام بچه‌ها و کادر فني تبريک بگويم اما تازه آنها اول راه هستند و با تلاش بيشتر هم مي‌توانند در بازي‌هاي بعدي موفق باشند.

۱۳۹۲/۷/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...