نسخه چاپی

كلاه قرمزی عروسك ملی می شود

كلاه قرمزی قرار است به عنوان عروسك ملی معرفی شود.

به گزارش نما به نقل از بانی فیلم، عروسک شیطان و خاطره ساز سال های کودکی ما باز هم خبر ساز شده است. این عروسک که با هنر ایرج طهماسب و صداپیشگی حمید جبلی حالا دیگر تبدیل به یک برند دوست داشتنی در تلویزیون شده، یک بار دیگر در معرض توجه ها قرار گرفته است. دست اندرکاران نمایشگاه عروسک ها که اخیرا در محل نمایشگاه بین المللی تهران (سالن ۲۷) بر پا شده است، امروز در اختتامیه آن از خالقان این عروسک تقدیر ویژه ای خواهند داشت.

بر همین اساس از حمید مدرسی تقدیر می‌شود و لوح سپاس به او اهدا خواهد شد. گویا در این مراسم چند تن از مسؤولان تلویزیون نیز حضور خواهند داشت. در این نمایشگاه عروسک های برنامه کلاه قرمزی از جمله پسرعمه زا، پسرخاله، فامیل دور و… به نمایش گذاشته شده و مورد استقبال شدید قرار گرفت.

اما با توجه به جذابیت عروسک کلاه قرمزی برای قشر وسیعی از مردم و سه نسل از ایرانیان، شنیده می‌شود که بزودی این عروسک طی مراسمی به عنوان عروسک ملی معرفی خواهد شد. برنامه کلاه قرمزی عید چند سال اخیر با ایجاد تغییراتی در ساختار و افزودن چند عروسک جدید، از شبکه دو پخش می‌شود و با استقبال خوبی مواجه می‌شود؛ تا جایی که حتی سریال های مناسبتی نوروز نیز تحت الشعاع این اقبال عروسک محبوب قرار گرفتند.

۱۳۹۲/۷/۲۹

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...