نسخه چاپی

سجادی: مطالبه مردم حل مشكلات اقتصادی است

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: با نظر سنجی كه برگرفته از مغالطه است، فقط فضاسازی كاذب و امید پروری واهی در جامعه ایجاد می‌شود كه اصلا به نفع اقتصاد كشور نیست.

به گزارش نما، سید کمال سجادی سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری با اشاره به تلاش برخی فعالان سیاسی و رسانه‌ای برای گره زدن رابطه با آمریکا به مشکلات معیشتی مردم، گفت: معتقدم در رابطه با ایران و آمریکا باید براساس واقعیت اظهار نظر کرد. بین این دو کشور واقعیت‌های تلخی وجود دارد. متاسفانه طرف مقابل که امریکا است، از اول انقلاب تا به امروز ما را تحریم و اموال ایران را آزاد نکرده‌اند. بنابراین تا وقتی که حقوق مردم ایران از سوی این کشور پذیرفته نشود و آنها اموال ما را برنگردانند، اصلا نمی‌توان درباره رابطه با آمریکا صحبت کرد.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری اشراف کاملی به سیاست خارجی دارند، اظهارداشت: ایشان و مسئولان بلند پایه از منافع کشور حمایت خواهند کرد و نمی‌گذارند حقوق مردم نادیده گرفته شود. باید سوال کرد که آیا ارتباط با آمریکا باعث حل مشکلات معیشتی مردم می‌شود؟ در حال حاضر مردم آمریکا با هیچ مشکلی روبه رو نیستند؟ حضور آمریکا در عراق و افغانستان به کجا انجامید؟

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری تاکیدکرد: امروز ایران علی‌رغم تحریم‌ها توانسته به قدرت و توانایی بالایی در منطقه به دست آورد. به همین جهت نباید اینگونه اندیشید که ارتباط با ایالات متحده آمریکا منجر به بهبود اوضاع و گلستان شدن وضعیت معیشتی مردم می‌شود.

سجادی در ادامه با بیان اینکه برگزاری یک نظر سنجی با این استدلال غلط که رابطه با آمریکا ارزانی در پی خواهد داشت امری بی فایده و بی ارزش است، افزود: تحت عنوان نظرسنجی، مغالطه انجام می‌شود. الان مطالبه مردم حل مشکلات معیشتی و نه ارتباط با آمریکا است ار این رو ما در داخل با ظرفیت‌ها و امکاناتی که در اختیار داریم می‌توانیم این مشکلات را در جهت بهبود وضعیت اقتصادی کشور برداریم.

وی تصریح کرد: با نظرسنجی که برگرفته از مغالطه و فریب آمیز است فقط فضا سازی کاذب و امید پروری واهی در جامعه ایجاد می‌شود که اصلا به نفع اقتصاد کشور نیست. ماباید براساس واقعیت‌ها سخن بگوییم، آیا واقعیت ارتباط با آمریکا است؟

۱۳۹۲/۷/۲۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...