نسخه چاپی

ابوترابی‌فرد: مذاكرات ژنو باید محرمانه باشد/مذاكرات باید منطقی و در چارچوب حقوق ملت ایران پیش رود

عکس خبري -ابوترابي‌فرد: مذاکرات ژنو بايد محرمانه باشد/مذاکرات بايد منطقي و در چارچوب حقوق ملت ايران پيش رود

نایب رییس مجلس، با تاكید بر ضرورت محرمانه بودن مذاكرات ژنو، تصریح كرد: البته هنگامی‌كه نتایج به یك سطح مطلوب دست یافت، می‌تواند جزئیات را در اختیار رسانه‌ها قرار داد.

به گزارش نما، محمدحسن ابوترابی‌فرد درباره مذاکرات ایران با 1+5 در ژنو گفت: مذاکرات ژنو قطعا باید محرمانه و در چارچوب تعریف‌شده نظام جمهوری اسلامی و در راستای تامین منافع ملی کشور باشد.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی افزود: چارچوب نظام جمهوری اسلامی، کاملا روشن و شفاف و از موضوع اقتداری است که ملت بزرگ ایران در طول 33 سال گذشته خلق کردند و در حماسه سیاسی 24خرداد استحکام بخشیدند.

نایب رییس اول مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: مذاکرات باید به صورت منطقی و در چارچوب حقوق مشروع ملت ایران پیش رود و البته هنگامی‌که نتایج به یک سطح مطلوب دست یافت، می‌تواند جزئیات را در موقعیت مناسب در اختیار رسانه‌ها قرار داد.

به گزارش خانه ملت، پس از برگزاری اولین دور مذاکرات ایران با 1+5 در دولت یازدهم و تاکید مذاکره‌کنندگان بر محرمانه بودن محتوای آن، برخی رسانه‌ها و سیاسیون نسبت به این رویکرد انتقادهای شدیدی وارد کردند و آن را دلیلی بر مصادره کردن منافع ملی دانستند.

۱۳۹۲/۷/۲۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...