نسخه چاپی

نبش قبر متوفیان تصادف تهران - قم

رئیس كمیسیون قضایی وحقوقی مجلس با یادآوری فرصت یك ماه به وزیر دادگستری برای تعیین تكلیف وضعیت جابجایی اجساد قربانیان تصادف محور تهران-قم، گفت: هم اكنون با نبش قبر اجساد جابه جا شده و در موطن خود دفن شدند.

به گزارش نما، الهیار ملکشاهی در گفت وگو با خانه ملت، با یادآوری حادثه تصادفی که در محور تهران- قم منجر به کشته شدن ۴۴ نفر شد، افزود: هنوز گزارشی از چرایی جابه جایی اجساد متعلق به اصفهان به یزد و بالعکس از سوی وزارت دادگستری و بهداشت و درمان به کمیسیون قضایی وحقوقی مجلس ارایه نشده است.نماینده مردم کوهدشت در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه تسریع در ارایه گزارش مذکور جلوی بروز دوباره چنین اتفاقات ناگواری را می‌گیرد، تصریح کرد: مکاتباتی با وزارت دادگستری و بهداشت و درمان صورت گرفته که تاکنون جوابی دریافت نشده است.
رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس با یادآوری فرصت یک ماه به وزیر دادگستری برای تعیین تکلیف وضعیت جابجایی اجساد قربانیان تصادف محور تهران-قم، گفت: هم اکنون با نبش قبر اجساد جابه جا شده، و در موطن خود دفن شده‌اند.این نماینده مردم در مجلس نهم، با بیان اینکه نبش قبر اجساد مذکور برای انتقال به موطنشان صورت گرفته، افزود: سوال تامل برانگیز در این جا این است که چرا باید چنین سهل‌انگاری صورت بگیرد؟
وی ادامه داد: سوختگی اجساد حادثه تصادف محور تهران- قم به حدی زیاد بوده که امکان شناسایی آنان را بسیار کم کرده است، اما این دلیل قانع‌ کننده نیست که سازمان پزشکی قانونی از انجام وظایف خود از جمله انجام آزمایش DNA غافل شود.
رئیس کمیسیون قضایی وحقوقی مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس همچنان پیگیر موضوع برای جلوگیری از تکرار مجدد چنین اتفاقاتی است.

۱۳۹۲/۷/۲۹

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...