نسخه چاپی

ماجدی : بازیكنان استقلال همگی بی ادب بودند

ماجدی در خصوص اینكه این روزها انتقادات زیادی نسبت به عملكرد رحمتی می‌شود با تناقض عجیبی صحبت كرده و مدعی شده علی رغم اینكه كی روش او را از فوتبال محو كرده اما او هنوز هم بهترین دروازه بان ایران است

به گزارش نما، در بازی استقلال و نفت در پایان بازی هم بازیکن اخلاق و هم بازیکن فنی از تیم نفت که میزبان بازی بود انتخاب شد تا این موضوع ‌ مورد اعتراض استقلالی‌ها قرار بگیرد. میرشاد ماجدی سرپرست استقلال این موضوع را هم در راستای این میداند که استقلال این روزها فقط جریمه می‌شود می‌داند و این مورد را هم عمدی می‌داند. «دلیلی نداشت از استقلال بازیکن اخلاق انتخاب شود. مگر ندیدید بازیکنان استقلال همگی بی ادب بودند و چه کارهایی در زمین انجام دادند؟ هم بهترین بازیکن و هم مرد اخلاق مبارک نفتی ها باشد. ما نه بازیکن خوب داشتیم نه بازیکن اخلاق. الان برای استقلال نه بحث تشویق مطرح است نه حمایت. هر چه که هست محرومیت است. پاداش و تشویق برای استقلال در نظر گرفته نمی شود و فقط منتظرند یک استقلالی حرف بزند و محرومش کنند. مگر دروازه بان نفت چکار کرد که باید مرد اخلاق می شد؟ مثلا وقتی استقلال می خواست سانتر کند می گفت بفرمایید سانتر کنید؟»



ماجدی همچنین در خصوص اینکه این روزها انتقادات زیادی نسبت به عملکرد رحمتی می‌شود با تناقض عجیبی صحبت کرده و مدعی شده علی رغم اینکه کی روش او را از فوتبال محو کرده اما او هنوز هم بهترین دروازه بان ایران است. او در این خصوص به اوج گفته:«رحمتی دروازه بان کوچکی نیست. او مدتها برای تیم ملی زحمت کشید. وقتی با یک بازیکن ملی اینطور برخورد و یکهو از صحنه فوتبال محو می شود چه انتظاری دارید؟ گلی که رحمتی خورد گلی استثنائی بود که شاید در یک فصل فقط ۲ با ربه ثمر برسد.توصیه من به رحمتی این است که تحت تاثیر انتقادات مغرضانه قرار نگیرد و مطمئن باشد هنوز بهترین گلر ایران است.»

۱۳۹۲/۷/۲۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...