نسخه چاپی

با عزل و نصب ها شعار اعتدال را زیر سئوال رفت

عکس خبري -با عزل و نصب ها شعار اعتدال را زير سئوال رفت

نماینده مردم سپیدان گفت:با آمار بالای عزل و نصبها در دولت یازدهم، شعار اعتدال ایشان دیگر موضوعیتی نخواهد داشت.

به گزارش نما ،سید عنایت الله هاشمی در رابطه با عزل و نصبهای دولت در مجموعه های مختلف مدیریتی اظهار داشت: یکی از معضلات و مشکلاتی که با روی کار آمدن دولتهای جدید به وجود می آید، این تغییر و تحولات وسیع است که به طور کلی در دولتهای مختلف چه با رویکرد اصولگرایی و چه با رویکرد اصلاح طلبانه انجام گرفته است. که این مسئله آسیب های جدی را برای کشور در بردارد.
وی افزود: با این تغییر و تحولات قاعدتا نیروهای کارآمد و توانمند و ارزشی از دایره خدمت رسانی به مردم خارج می شوند . افرادی که در مجموعه خود بر تمامی مسائل احاطه کامل دارند و مسلط هستند، با نقاط قوت و ضعف محجموعه خود آشنا هستند ، مورد تغییر قرار گرفته اند و از مجموعه مدیریتی خارج شده‌اند و حتی در وزارتخانه های مربوطه به عنوان کارشناس از آن استفاده نمی شوند.
عضو فراکسیون حزب موتلفه اسلامی در ادامه با اشاره به عزل و نصبهای دولت یازدهم تصریح کرد : انتظار داشتیم آقای روحانی که با شعار اعتدال و تدبیر آمده بودند، این سنت غلطی را که حاکم شده بود را بشکند، اما متاسفانه با آمار بالای عزل و نصبها در دولت یازدهم، شعار اعتدال ایشان دیگر موضوعیتی نخواهد داشت.
نماینده مردم سپیدان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: امیدواریم آقای روحانی این مطلب را مورد توجه قرار دهد و افرادی را کارآمد و توانمند هستند را به راحتی از دست ندهند و آنهایی که شایسته هستند و می توانند به مردم خدمت کنند و از توان مدیریتی بالایی برخوردار هستند از ظرفیت آنان استفاده شود و این دلیل نمی شود با روی کار آمدن هر دولتی همه افراد را درو کنند.
وی ادامه داد: البته تمام نیروهای ما افراد معتقدی هستند که به اصل انقلاب معتقدند، اما به نظر می رسد این تغییر و تحولات ریشه جناحی و حزبی دارد که این افراد باندی و گروهی عمل می کنند و هیچ خاصیتی هم ندارد به جز حذف مدیران ارشد و شایسته کشور! که لطمات بسیاری را به تمام امور کشور می رساند .
هاشمی خاطر نشان کرد : مسلما برکناری مدیرانی که ناکارآمد و دارای نقاط منفی هستند از وظایف دولت است ولی باید توجه داشت که در این عرصه افرادی را که
تجربه های خوبی را در 4 سال و یا 8 سال بدست آورده اند را از دست ندهیم، چراکه از دست دادن نیروهای کارآمد و صالح کشور را دچار مشکلات عدیده می نماید. اکنون که بحث اعتدال مطرح است بهتر است از نیروهایی که وابستگی جناحی ندارند استفاده شود.

۱۳۹۲/۷/۲۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...