نسخه چاپی

احمدی‌نژاد:ارتش در اوج ‌اقتدار است

عکس خبري -احمدي‌نژاد:ارتش در اوج ‌اقتدار است

رئیس جمهور با بیان اینكه ‌امروز علی‌رغم تمام محدودیت‌ها و سخت‌گیری‌ها ارتش ایران در بالاترین درجه اقتدار است،‌ از آمادگی ایران برای تأمین امنیت خلیج فارس خبر داد.

به گزارش نما به نقل از فارس، محمود احمدی‌نژاد رئیس جمهور اسلامی ایران صبح امروز در مراسم بزرگداشت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران که در جوار حرم مطهر حضرت امام خمینی (ره) برگزار شد، با تبریک فرا‌رسیدن این روز به تمام سربازان، افسران و فرماندهان نیروهای مسلح گفت: امروز روز برپایی انقلابی‌ترین و مؤمن‌ترین ارتش جهان است و من این روز را به تمام اعضای نیروهای مسلح تبریک گفته و یاد امام بزرگوار و همه شهیدان سرافراز جمهوری اسلامی به خصوص شهیدان ارتش جمهور اسلامی و نیروی زمینی سرافراز و همه جانباز را گرامی می‌دارم.

وی افزود: عزیزان من پیشرفت و زندگی سعادتمندانه نیازمند امنیت پایدار بوده و امنیت نیز مستلزم اقتدار است و هم امنیت و هم اقتدار دستاورد نیروهای مسلح آزموده شجاع و هوشمند است.

رئیس جمهور ادامه داد: امروز پیشرفت قله‌های رفیع و دستاوردهای متعالی جزو اهداف ملت ایران است و از همین رو بیش از هر زمان دیگری نیازمند امنیت پایدار است.

احمدی‌نژاد گفت: امنیت پایدار مستلزم حضور فعال همه نیروهای مسلح کار آمد و انقلابی است.

وی افزود: امروز ارتش عزیز و نیروهای مسلح در مسیر مستقیم الهی حرکت می‌کنند و در خدمت بالندگی ملت عزیز ایران هستند.

رئیس جمهور تصریح کرد: امروز ارتش عزیز و آرمانگرای ما که در جهت ارزش‌های الهی و صیانت از میراث پیامبران اسلام است، در صراط مستقیم الهی حرکت می‌کند.

احمدی‌نژاد آمادگی برای دفاع از وطن و ارزش‌های الهی و ملت مومن و انقلابی ایران را یک امر مهم و ضرورت قطعی دانست و گفت: به فضل الهی امروز ارتش عزیز ما از این ویژگی برخوردار است و دفاع از ملت عزیز ایرانی افتخاری بزرگ است؛ ملتی که تا پایان جان برای عدالت ایستاده است، ‌از عزت و شرف انسانی خود با تمام وجود دفاع کرده و ‌برای آبادانی و پیشرفت در تمام عرصه‌های گوناگون علمی و نو آوری‌های جدید حرکت می‌کند و ‌‌در صیانت از حقوق خود و حریم عدالت و انسانیت تمام قد در برابر مستکبران و متجاوزان ایستاده است و از حقوق خود و تمام مظلومان دفاع می‌کند و ‌بیانگر آرزوی فروخفته ملت‌ها در طول تاریخ است.

وی افزود: آمادگی برای دفاع از چنین ملتی بالاترین افتخار و بالاتر از سربازی انسان کامل و میراث انبیاء حضرت امام عصر بوده و امید همه تاریخ انسان‌ها مومنان و صالحان است.

رئیس جمهور ادامه داد: بدون شک امروز ارتش عزیر ما جزو مردمی‌ترین ارتش‌های جهان است و آماده صیانت از ملت عزیز ایران است.

احمدی‌نژاد گفت: عزیزان من امروز سرمایه‌سالاران بی‌فرهنگ و خودخواهان به دنبال سرکوب همه آزادی‌خواهی‌ها عدالت‌طلبی‌ها و حرکت ملت‌ها در مسیر شکوفا کردن استعدادهای الهی هستند و مشخص است که چنین شیاطینی باید از اقتدار نیروهای مسلح ما نگران باشند.

وی افزود: خدا را شاکریم که امروز علی‌رغم تمام محدودیت‌ها و سخت‌گیری‌ها ارتش عزیز ما در بالاترین درجه اقتدار قرار دارد.

احمدی‌نژاد گفت: امروز ارتش ما سرشار از ایمان، ایثار و آماده برای دفاع از موجودیت و استمرار ملت ایران است.

وی افزود: شاهدیم که نیروهای دلسوز ارتش با انگیزه‌های الهی ضمن حفظ آمادگی و آشنایی با پیشرفته‌‌ترین فنون دفاعی نیازهای خود را تامین می‌کند و پیشرفته‌‌ترین تجهیزات به دست نیروهای ارتش طراحی و ساخته می‌شود و در اختیار نیروهای مسلح قرار می‌گیرد.

رئیس جمهور ادامه داد: امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران که متشکل از فرزندان شجاع و مومن این ملت است، مردمی‌‌ترین ارتش جهان است و ما شاهد بالندگی ارتش در زمینه‌های گوناگون امنیت ملی هستیم.

احمدی‌نژاد افزود: بزرگترین نو‌آوری ارتش حضور در آب‌های بین‌المللی و دفاع از آب‌های آزاد و حفاظت از تجارت آزاد است که نشان از توانایی ارتش جمهوری اسلامی ایران است.

وی گفت: امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیروهای زمینی و هوایی مجموعه‌هایی با توانمندی بسیار بالا هستند و مهمترین ماموریت‌ها را با انگیزه‌های بالا انجام می‌دهند.

رئیس جمهور تصریح کرد: عزیزان من قدر خودتان را بدانید و با استمرار آموزش‌ها ایمان و توکل به خدا و حفظ روحیه بالا و فداکاری در مسیر بالندگی پیشرفت خود را ادامه دهید و مطمئن باشید به فضل الهی هیچ قدرتی توانایی مقابله با شما را نخواهد داشت چراکه ارتش ریشه در زمین و اندیشه در آسمان دارد و به اقیانوس بی کران ملت ایران متصل است.

احمدی‌نژاد گفت: همه عالم می‌دانند که ملت عزیز ایران صلح‌دوست‌ترین ملت عالم است و در طول تاریخ در کوچکترین نشانه‌ای از تجاوز به حقوق سایر ملت‌ها از وجود ندارد.

وی افزود: اما بدانید که کوچکترین چشم داشتی به ملت ایران با پاسخ کوبنده نیروهای مسلح پاسخ داده خواهد شد و نیروهای مسلح آماده صیانت از موجودیت و حریم ملت ایران است.

رئیس جمهور با اشاره به اینکه امنیت منطقه خلیج فارس با مشارکت تمام دولت‌ها و ملت‌های منطقه تامین می‌شود، دخالت بیگانگان در این منطقه را موجب بی ثباتی عنوان کرد و از آمادگی ایران برای تامین امنیت این منطقه حساس خبر داد.

در ادامه این مراسم و پس از پایان سخنرانی رئیس جمهور یگان‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران در مقابل جایگاه رژه رفتند.

۱۳۹۱/۱/۲۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...