نسخه چاپی

تیم میثاقیان نه می‌برد، نه می‌بازد

عکس خبري -تيم ميثاقيان نه مي‌برد، نه مي‌بازد

پدیده با توجه به جذب ستاره‌های لیگ برتر در فصل نقل و انتقالات از جمله حسین بادامكی، هادی شكوری، محمدحسین مهرآزما و بهمن طهماسبی از امیدهای اصلی صعود به لیگ برتر محسوب می‌شود اما در هفته‌های اخیر فقط به كسب یك امتیاز از هر بازی بسنده كرده است.

به گزارش نما ،تيم پرستاره پديده كه امسال در ليگ دسته اول به ميدان مي‌رود، عصر جمعه سومين تساوي پياپي‌اش را كسب كرد و اين بار در خانه گيتي پسند اصفهان تن به تساوي بدون گل داد تا با 6 امتياز از پنج مسابقه در رده هشتم قرار بگيرد.
پديده با توجه به جذب ستاره‌هاي ليگ برتر در فصل نقل و انتقالات از جمله حسين بادامكي، هادي شكوري، محمدحسين مهرآزما، عباس پورخسرواني، محمد منصوري، مجتبي روشنگر و بهمن طهماسبي از اميدهاي اصلي صعود به ليگ برتر محسوب مي‌شود اما در هفته‌هاي اخير فقط به كسب يك امتياز از هر بازي بسنده كرده است. درست است كه اين تيم فقط يك باخت آن هم در هفته اول در كارنامه دارد اما تنها بردش نيز مربوط به هفته دوم است.
كاپيتان تيم پديده درباره اين مسابقه به «ايران زمين» گفت: شانس‌هاي زيادي براي گلزني داشتيم، كه متاسفانه از هيچ‌كدامشان استفاده نكرديم. اين يك امتياز دردي از ما دوا نكرد، چراكه نياز به پيروزي داشتيم تا به صدر نزديك شويم. امتيازات مهمي را در سه بازي اخير از دست داده‌ايم كه اميدوارم در راه صعودمان به ليگ برتر برايمان مشكل ساز نشود.
حسين بادامكي ادامه داد: توقع از پديده با توجه به چهره‌هاي سرشناسي كه در تيم ما هستند، خيلي زياد است و حريفان با انگيزه زيادي مقابل ما به ميدان مي‌آيند. همين مسئله باعث شده كارمان خيلي سخت باشد. با اين وجود هنوز هم معتقدم كه پديده، مدعي اول صعود به ليگ برتر در گروه الف است و مطمئنم جزو مدعيان خواهيم بود.
همچنين محمد منصوري، هافبك كهنه‌كار پديده كه سابقه حضور در پرسپوليس را نيز در كارنامه داد، به «ايران زمين» گفت: نمي‌دانم چرا توپ‌هايمان تبديل به گل نمي‌شود. انگار كه طلسم شده‌ايم. در همين بازي مقابل گيتي پسند چهار موقعيت صددرصدي گل داشتيم، يك بار دروازه حريف را به لرزه درآورديم اما گل نزديم تا به تك امتياز بسنده كنيم. حالا كارمان سخت‌تر شده و بازي‌هاي آينده حساسيت بيشتري پيدا كرده است.
وي درباره راه حل خروج تيمش از اين وضع عنوان كرد: يك برد باعث مي‌شود شرايط پديده عادي شود. انتظارات از تيم ما خيلي بالاست و همين مسئله روي بازيكنان فشار مي‌آورد اما بازيكنان پديده همگي باتجربه هستند و سابقه حضور در ليگ برتر را دارند بنابراين فكر مي‌كنم با يك برد اوضاع روبه‌راه مي‌شود و حساب كار به دست ساير تيم‌ها نيز مي‌آيد كه پديده چه تيم قدرتمندي است.
منصوري در مقايسه شرايط پديده با ساير تيم‌هاي ليگ دسته اول نيز اظهار كرد: تيم ما با توجه به بازيكنان بزرگي كه دارد، مرا ياد زمان حضورم در پرسپوليس مي‌اندازد.
هافبك كهنه‌كار پديده توضيح داد: در پرسپوليس كه بودم، همه تيم‌ها مقابل ما فقط دفاع مي‌كردند. حالا هم اين شرايط را در پديده داريم، به‌طوري كه در كنار زمين كادر فني تيم‌هاي حريف براي گرفتن يك تساوي لحظه‌شماري مي‌كنند و دعا مي‌كنند كه بازي هرچه زودتر تمام شود. با تمام اين اوصاف از دست دادن امتيازات در شروع ليگ بهانه خوبي نيست و بايد اين عقب‌ماندگي را خيلي زود و پيش از آنكه فاصله‌مان با صدر بيشتر شود، جبران كنيم.
منصوري صحبت‌هايش را اينگونه خاتمه داد: از شروع ليگ تا الان همه از صعود پديده به ليگ برتر صحبت مي‌كنند اما هنوز هيچ چيز قطعي نشده و بايد به تلاشمان ادامه بدهيم. تيم‌هاي خوب ديگري در گروهمان هستند كه اگر بخواهيم آنها را دست‌كم بگيريم، از قافله مدعيان عقب مي‌مانيم. به هر حال پديده هزينه زيادي براي موفقيت كرده و صعود نكردن به ليگ برتر شايد از نگاه خيلي‌ها يك ناكامي برايش باشد.

۱۳۹۲/۷/۲۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...