نسخه چاپی

تجلیل دانشگاه قم از كارگردان فیلم قلاده‌های طلا

در مراسمی با حضور دانشجویان دانشگاه قم از تهیه كننده و كارگردان فیلم قلاده‌های طلا تجلیل شد.


به گزارش نما به نقل از خبرگزاری فارس ، همایش «فرزندان انقلاب» عصر دوشنبه با حضور دانشجویان دانشگاه قم در تالار مفید این دانشگاه برگزار شد.

در این همایش که کارگردان و تهیه کننده فیلم قلاده‌های طلا حضور داشتند، به سوالات دانشجویان در این زمینه پاسخ داده شد.

محمد خزائی تهیه کننده این فیلم در جواب سوالی درباره هزینه‌های این فیلم گفت: قلاده‌های طلا با هزینه 2 میلیارد تومان ساخته شده و با توجه به صحنه‌هایی که این فیلم داشت و در بسیاری از آنها از ماکت استفاده شد، این هزینه زیاد نیست.

وی در پاسخ به کسانی که قلاده‌های طلا را یک فیلم سفارشی می‌نامند، افزود: سفارشی بودن یک فیلم چیزی از ارزش‌های آن کم نمی‌کند و در کشورهای مختلف این موضوع اتفاق می‌افتد که یک فیلم به خاطر ضرورتی که برای ساخت آن وجود دارد، به کارگردان سفارش داده می‌شود.

وی بیان کرد: در مورد قلاده‌های طلا باید گفت مدیریت فرهنگی در کشورمان هنوز آنقدر رشد پیدا نکرده تا در مواردی که نیاز جامعه است، ساخت فیلم‌های خاص را به افراد مستعد سینما سفارش دهد و این فیلم کاملا برگرفته از دغدغه شخصی سازندگان آن بود.

در ادامه این همایش کارگردان قلاده‌های طلا به سوالات دانشجویان درباره این فیلم پاسخ گفت.

ابوالقاسم طالبی گفت: قلاده‌های طلا قصه یک دوران تلخ از تاریخ این کشور است که غفلت مسئولین و شیطنت‌های خارجی سبب به وجود آمدن آن اتفاقات شد.

در این همایش به دانشجویان مخالف و موافق این فیلم فرصت داده شد تا نظرات خود را درباره این فیلم مطرح کنند.

در پایان این همایش مدیریت فرهنگی دانشگاه قم به نمایندگی از دانشجویان این دانشگاه از تهیه کننده و کارگردان این فیلم تقدیر کرد.

۱۳۹۱/۱/۲۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...