نسخه چاپی

نامه نهاد ریاست جمهوری برای بر كناری علیپور

بنا بر اخبار موثقی كه در اختیار سرویس ورزشی دانا قرار گرفته است این نامه از نهاد ریاست جمهوری به فدراسیون فوتبال ارسال شده است.

به گزارش نما، طی نامه ای که به علی کفاشیان رییس فدراسیون فوتبال ارسال شده است از وی خواسته شده تا در سریع ترین زمان ممکن حجت الاسلام علیرضا علیپور دبیر هیات رسیدگی به تخلفات فوتبال را بر کنارکند.

بنا بر اخبار موثقی که در اختیار سرویس ورزشی دانا قرار گرفته است این نامه از نهاد ریاست جمهوری به فدراسیون فوتبال ارسال شده است و مهر محرمانه خورده است .

علیپور در چند سال حضورش در کمیته تخلفات تلاش زیادی را انجام داد نا ناپاکی های فوتبال را به حداقل بر ساند و در این راه حتی باعث شد تا تعدادی از مربیان و بازیکنان مشهور برای مدتی از حضور در فوتبال محروم شوند .

البته کفاشیان هنوز در این خصوص اقدامی انجام نداده است و حتی در پاسخ به سوالی که از وی در خصوص ارسال این نامه سوال شد جواب روشنی نداد و فقط اعلام کرد که با علیپور مشکلی ندارد.

در حالی این خبر به بیرون درز کرده است که مشخص نیست چرا باید این نهاد طی نامه ای خواهان رفتن علیپور از فوتبال شود. سوالی که پاسخ آن طی روز های آینده مشخص می شود.

۱۳۹۲/۷/۳۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...