نسخه چاپی

طبيب‌زاده:

انصاری به دنبال «فرار رو به جلو» است

عضو جبهه پایداری انقلاب اسلامی گفت: حمید انصاری به جای آنكه بابت كوتاهی مؤسسه از پیشگاه ملت ایران عذرخواهی كند، اینگونه انتقادات را، سیاسی تلقی می‌كند.

به گزارش نما، زهره طبیب‌زاده عضوجبهه پایداری انقلاب اسلامی در واکنش به اظهارات حمید انصاری قائم مقام مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره) که منتقدان به سکوت این مؤسسه را افراطی خوانده بود، گفت:‌ امام خمینی(ره) متعلق به یک نهضت جهانی اسلام است و وابسته به یک جریان خاص سیاسی نیست که هرکسی بتواند حریم او را بشکند. چراکه اگر چنین اتفاقی بی‌افتد همه مسلمانان جهان مدعی خواهند شد و در دفاع از مواضع امام خمینی(ره) واکنش نشان می‌دهند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اظهارات انصاری را «فرار رو به جلو» و به دلیل عدم مسئولیت پذیری در قبال وظایف خود دانست و افزود: کسی که در قبال هتک حرمت ارزش‌های امام خمینی(ره) سکوت کرده است باید هم اینگونه اظهار نظر کند.

وی با بیان اینکه نقل برخی خاطرات موهن و غیر مستند بدترین جفایی بود که در حق امام راحل روا شده است خاطرنشان کرد: سکوت در قبال فردی که روحیه استبکارستیزی امام را زیر سؤال می‌برد و با تحریف شعارهای امام تیشه به ریشه نظام و نهضت جهانی اسلام می‌زند، کوتاهی محض است.

عضو جبهه پایداری انقلاب اسلامی ادامه داد: انصاری به جای آنکه بابت کوتاهی مؤسسه از پیشگاه ملت ایران عذرخواهی کند، اینگونه انتقادات را، سیاسی تلقی می‌کند.

طبیب‌زاده با بیان اینکه وظیفه مؤسسه پاسداری و صیانت از بیانات امام خمینی(ره) است اذعان داشت:‌ اما جالب است که امروز انصاری به دنبال سیاسی و افراطی خواندن انتقادها از سکوت مؤسسه است.

وی با اشاره به جایگاه و انتساب نعیمه اشراقی به بیت امام راحل متذکر شد: وقتی او در جایگاه نوه امام، خمینی کبیر را متهم می‌کند به تمسخر خانواده شهدا خیلی تفاوت دارد با یک فرد عادی که چنین اقدامی انجام دهد.

عضو جبهه پایداری انقلاب اسلامی با اشاره به جایگاه عمومی امام خمینی(ه) در سطح جهان یادآور شد: مدعی‌العموم و دادستان کل کشور نیز باید در این رابطه مدعی باشند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مجلس باید بر عملکرد این مؤسسه نظارت کند افزود: مجلس باید درباره برخوردهای سیاسی و تعلل های این مؤسسه واکنش نشان دهد و نه تنها در بودجه بلکه در مورد مدیریت این مؤسسه نیز اقدام اساسی بعمل آورد.

۱۳۹۲/۷/۳۰

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...