نسخه چاپی

راه صعود ایران در جام جهانی ناهموار شد

تیم فوتبال نوجوانان آرژانتین در دومین دیدار خود در مسابقات جام جهانی مقابل برابر اتریش به پیروز دست یافت تا شانس صعود خود از گروه E به عنوان تیم نخست را افزایش دهد.

به گزارش نما به نقل از مهر، روز پنجم از مرحله گروهی مسابقات فوتبال جام جهانی نوجوانان 2013 امارات امروز با برگزاری 2 مسابقه از گروه‌های E و F پیگیری شد که در دومین دیدار از گروه E تیم فوتبال نوجوانان آرژانتین موفق شد برابر اتریش به پیروزی 3 بر 2 دست یابد.
در این بازی که در ورزشگاه راشد برگزار شد، تیم آرژانتین شکست یک بر صفر را با پیروزی 3 بر 2 عوض کرد تا با 4 امتیاز به صدر جدول گروه E صعود کند. ایبانز (42)، فریه‌را (51) و سوآرز (88) برای تیم آرژانتین در این بازی گل زدند و زیووتیچ (31) و پالگرینی (79) گل‌های اتریش را به ثمر رساندند.
در این گروه پس از آرژانتین، تیم‌های کانادا با 2 امتیاز (3 گل زده و 3 خورده)، ایران با 2 امتیاز (2 زده و 2 خورده) و اتریش با یک امتیاز در رده‌های دوم تا چهارم قرار گرفته‌اند.
در روز پایانی از دیدارهای گروه E، ساعت 20 روز جمعه هفته جاری تیم فوتبال نوجوانان ایران در ورزشگاه شهر العین به مصاف اتریش می‌رود و تیم‌های آرژانتین و کانادا هم در همین ساعت اما در ورزشگاه راشد شهر دبی، برگزار کننده دیگر بازی این گروه خواهند بود.

۱۳۹۲/۷/۳۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...