نسخه چاپی

فروشنده‌موادمخدر، رئیس تیم محافظان‌ شد

"دیوید كامرون" نخست وزیر انگلیس یك فروشنده بزرگ مواد مخدر را به عنوان رئیس تیم محافظان خود در زمان برگزاری نشست اخیر حزب محافظه كاران برگزید.

به گزارش نما " گوردون مَکلین" تأمین امنیت نشست روز 19 اکتبر حزب محافظه انگلیس را که در یک هتل مجلل برگزار شد، برعهده داشت که 200 عضو این حزب از جمله "جرج آزبورن" وزیر خزانه داری و مایکل گوو وزیر آموزش دولت انگلیس نیز در این نشست حضور داشتند.

روزنامه انگلیسی "میرور" با تاکید بر این که مکلین تاجر بزرگ مواد مخدر است، افزود: وی هفته گذشته در مصاحبه با روزنامه "ساندی میرور" با افتخار گفت که "استفاده غیرقانونی از مواد مخدر بلامانع است."

"مکلین" در پاسخ به این سؤال که نظر شما درباره مصرف مواد مخدر چیست؟ گفته بود: "ما می توانیم از هر چیزی چشم پوشی کنیم زیرا پایبند به اصول اخلاقی نیستیم."
به گفته این قاچاقچی مواد مخدر، تنها مساله نگران کننده مصرف بی رویه مواد مخدر است که درباره این مسأله نیز نمی توان کاری کرد.

"میرور" می نویسد: اظهارات "مکلین" که به فروش مواد مخدر افتخار می کند، به اعتبار نخست وزیر انگلیس لطمه می زند.

"گوردون مَکلین" رئیس شرکت امنیتیِ مسئول حفاظت از دیوید کامرون به خاطر ریاست تیم حفاظت "دیوید کامرون" در نشست حزب محافظه کار انگلیس، نامه ای تقدیرآمیز از دفتر کامرون دریافت کرد.

۱۳۹۲/۷/۳۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...