نسخه چاپی

پیكر همسر آیت‌الله حائری شیرازی به خاك سپرده شد

صبح امروز پیكر همسر مرحومه آیت‌الله حائری شیرازی از صحن مطهر حضرت شاهچراغ (ع)، تشییع و در مسجد و آرامگاه نور شیراز به خاك سپرده شد.

به گزارش نما به نقل از فارس، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی صبح امروز در مراسم تشییع و تدفین همسر آیت‌الله حائری شیرازی در سخنان کوتاهی اظهار داشت: در سال ۱۳۴۸ هنگام تحصیل در دانشگاه شیراز از نزدیک با شخصیت سیاسی، اجتماعی و مذهبی آیت‌الله حائری شیرازی آشنا شدم و ایشان در تمام صحنه‌های انقلاب حضور جدی و فعال داشته‌اند.

احمد توکلی خاطرنشان کرد: مرحومه همسر مکرمه آیت‌الله حائری شیرازی همسو با مبارزات ایشان علیه رژیم ستم‌شاهی، با نگهداری و تربیت فرزندانشان الگو و اسوه مقاومت و ایثار بودند. در ادامه نماز میت به امامت آیت‌الله محمدرضا حدائق امام جمعه موقت شیراز در صحن مطهر احمدبن موسی شاهچراغ (ع) با حضور استاندار، مقام‌های استانی، فرماندهان سپاه، ارتش، نیروی انتظامی و تعداد کثیری از اقشار جامعه خوانده شد.

پیش از مراسم تدفین نیز پیام تسلیت مقام معظم رهبری به آیت‌الله حائری شیرازی قرائت شد.

در این پیام آمده است: جناب مستطاب حجت‌الاسلام والمسلمین حائری شیرازی دامت برکاته، درگذشت سیده مکرمه همسر بزرگوار و بردبار آن جناب و صبیه عالم مجاهد مرحوم آیت‌الله سید نورالدین شیرازی طاب ثراهما را به جنابعالی و فرزندان محترم و مکرمه و دیگر بازماندگان تسلیت عرض می‌کنم و مغفرت و رحمت اللهی را برای آن مرحومه و صبر و اجر برای جنابعالی و دیگر مصیبت دیدگان مسئلت دارم.

۱۳۹۲/۸/۱

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...