نسخه چاپی

برگزاری نشست شورای روسیه-ناتو

وزیر دفاع روسیه امروز در نشست شورای روسیه-ناتو در سطح وزرای دفاع طرفین در بروكسل شركت كرده و در حاشیه این نشست با همتایان خود از كشورهای ایتالیا، انگلیس و آمریكا دیدارهای دوجانبه‌ای خواهد داشت.

به گزارش نما به نقل از فارس: وزیر دفاع روسیه امروز در نشست شورای روسیه-ناتو در سطح وزرای دفاع طرفین در بروکسل شرکت کرده و در حاشیه این نشست با همتایان خود از کشورهای ایتالیا، انگلیس و آمریکا دیدارهای دوجانبه‌ای خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری «اینترفکس»، سرهنگ "سرگئی شایگو" وزیر دفاع روسیه در نشست شورای روسیه-ناتو در سطح وزرای دفاع که امروز، چهارشنبه در مقر سازمان پیمان آتلانتیک شمالی در بروکسل برگزار می‌شود، شرکت خواهد کرد.

"ایگور کوناشینکو" سخنگوی وزارت دفاع روسیه با اعلام این مطلب افزود: شرکت کنندگان در این نشست به بررسی مسائل مربوط به تامین امنیت قاره اروپا، مقابله با تروریسم بین المللی و وضعیت کنونی و دورنمای آتی روابط روسیه و ناتو در عرصه نظامی خواهند پرداختند.

شایگو در زمان سفر خود به بروکسل چند دیدار دوجانبه، از جمله با "آندرس فوگ راسموسن" دبیرکل ناتو، "ماریو مایرو"،"فیلیپ هاموند" و "چاک هیگل" وزرای دفاع ایتالیا، انگلیس و آمریکا خواهد داشت که در جریان آنها روابط دوجانبه و همچنین همکاری‌ها در حل و فصل مشکلات بین المللی مورد بررسی طرفین قرار می‌گیرد.

۱۳۹۲/۸/۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...