نسخه چاپی

مهدوی‌كیا:نوجوانان مشكل گل‌زنی دارند

مهدی مهدوی‌كیا در خصوص عملكرد تیم فوتبال نوجوانان ایران برابر كانادا در جمع خبرنگاران، ضمن بیان مطلب فوق گفت: بزرگترین مشكل تیم فوتبال این است كه موقعیت‌های صددرصد را از دست می‌دهند. این موقعیت ها در جام جهانی به راحتی به دست نمی‌آید اما ما آن ها را به آسانی هدر می‌دهیم.

به گزارش نما به نقل از تابناک ،کاپیتان پیشین تیم ملی فوتبال ایران نتیجه مساوی تیم فوتبال نوجوانان ایران را مقابل کانادا شوک خوبی دانست و گفت: نباید در خصوص حضورم در تیم ملی به عنوان مربی و اینکه چه کسی کنار کی‌روش قرار بگیرد، نظری بدهم.

مهدی مهدوی‌کیا در خصوص عملکرد تیم فوتبال نوجوانان ایران برابر کانادا در جمع خبرنگاران، ضمن بیان مطلب فوق گفت: بزرگترین مشکل تیم فوتبال این است که موقعیت‌های صددرصد را از دست می‌دهند. این موقعیت ها در جام جهانی به راحتی به دست نمی‌آید اما ما آن ها را به آسانی هدر می‌دهیم.

وی همچنین ادامه داد: متاسفانه این مشکل در همه رده‌های فوتبال ایران وجود دارد که مقابل تیم‌های بزرگ خوب بازی می‌کنیم اما برابر تیم‌های ضعیف می‌بازیم. امروز هم این اتفاق افتاد که جزئی از فوتبال است. ضمن اینکه بازیکنان تیم نوجوانان موقعیت‌های صددرصد گل را در این بازی از دست دادند.

کاپیتان پیشین تیم ملی فوتبال ایران در مورد اینکه با آنها روی ضربات ایستگاهی کار کرده اما این بازیکنان نتوانستند به خوبی از ضربات شروع مجدد استفاده کنند، افزود: این ها نوجوان هستند و باید بیشتر تمرین کنند. با دو ماه انجام این تمرینات نمی‌توان مشکلات را حل کرد.

وی در ادامه اظهار کرد: البته تیم نوجوانان تا لحظه آخر می‌جنگد اما توپ هایش گل نمی‌شود. اگر یکی از توپ‌های نیمه دوم وارد دروازه می‌شد، شرایط کاملا تغییر می‌کرد. همیشه در فوتبال ما بعد از یک بازی خوب تیم‌ها افت می‌کنند و امیدوارم در بازی بعدی نتیجه لازم را به دست آوریم.

مهدوی‌کیا به اظهار نظر مهاجرانی در مورد اینکه او باید به عنوان مربی تیم ملی کنار کی‌روش قرار گیرد، اینگونه واکنش نشان داد: باید یک مقدار تجربه کسب کنم اما در هر صورت من نباید در این خصوص نظری بدهم که چه کسی کنار کی‌روش قرار بگیرد. البته باید از مهاجرانی هم تشکر کنم که چنین بحثی را مطرح کرده است. در شرایط فعلی باید به موفقیت تیم ملی بود.

وی در پاسخ به این سوال که اگر چنین پیشنهادی برای حضور در کادرفنی تیم ملی به او مطرح شود، چه واکنشی را نشان می‌دهد؟، تصریح کرد: کادرفنی تیم ملی بسته شده و بیشتر از این نمی‌تواند مربی داشته باشد.

سفیر AFC در مورد اینکه آیا دوست دارد کار مربیگری را به عنوان مربی آغاز کند یا دستیار؟، تاکید کرد: باید پله پله پیش رفت و کنار یک مربی مسائل ناظر را یاد گرفت. همچنین کلاس‌های مربوطه را پشت سر گذاشت و ان شاء الله در آینده در این مورد تصمیم گیری می‌کنیم.

وی در خصوص دیدار تیم فوتبال نوجوانان ایران مقابل اتریش هم خاطرنشان کرد: بازی سختی است و اتریش امروز نشان داد به مراتب از نظر شرایط بدنی و تکنیکی از کانادا قوی‌تر است. آنها بهتر از کانادا هستند، هرچند ما فکر می‌کردیم کانادا هم حریف ساده‌ای است اما آنها با تمام قدرت مقابل ما بازی کردند.

مهدوی ‌در پایان با اشاره به اینکه وضعیت تیم نوجوانان برای موفقیت برابر اتریش بهتر است، گفت: تساوی مقابل کانادا شوک خوبی بود و اینکه چنین اتفاقی در بازی دوم افتاد، تاثیرات مثبتی بر تیم می‌گذارد. ما برابر کانادا 100 درصد به برد احتیاج نداشتیم ولی الان شرایط به گونه‌ای شده است که بازیکنان با تمام توان به فکر پیروزی مقابل اتریش هستند.

۱۳۹۲/۸/۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...