نسخه چاپی

نارضایتی شدید مردم آمریكا از عملكرد كنگره

نتایج تازه ترین نظرسنجی انجام شده نشان می دهد كه اكثریت مردم آمریكا بر ای باورند كه اكثر نمایندگان كنگره نباید مجددا در انتخابات ۲۰۱۴ میلادی انتخاب شوند.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، تازه ترین نظرسنجی انجام شده توسط سی‌ان‌ان و او‌آرسی نشان می دهد که ۵۴ درصد مردم آمریکا نمایندگان دموکرات کنگره دیگر نباید پس از انتخابات نوامبر ۲۰۱۴ میلادی در کنگره حضور یابند. تنها ۲۰ درصد مردم آمریکا از انتخاب مجدد نمایندگان جمهوری خواه در انتخابات کنگره حمایت کرده اند و ۴۲ درصد پاسخگویان نیز حاضر بودند تا بار دیگر به نمایندگان فعلی دموکرات رای دهند.

بحران بودجه و سقف بدهی های آمریکا که موجب تعطیلی ۱۶ روزه دولت اوباما شد تاثیر منفی زیادی بر دهنیت مردم این کشور نسبت به عملکرد سیاستمداران داشته است. در نظرسنجی دیگری که توسط روزنامه یو اس ای تودی و مرکز نظرسنجی پرینستون انجام شده بیش از ۴۷ درصد مردم آمریکا اعلام کردند، در صورت انتخاب مجدد نمایندگان کنگره، مجلس نمایندگان آمریکا باید عملکرد بهتری داشته باشد.

در این نظرسنجی اکثر مردم آمریکا اعلام کردند که امیدواری چندانی نسبت به وضعیت کنونی و آینده اقتصاد این کشور ندارند.در نظرسنجی دیگری که توسط ای بی سی نیوز و روزنامه واشنگتن پست نیز انجام شده بیش از نیمی از مردم آمریکا جمهوری خواهان کنگره را عامل اصلی بن بست مالی اخیر در این کشور ارزیابی کرده اند.

۱۳۹۲/۸/۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...