نسخه چاپی

لفاظی های ضد ایرانی نتانیاهو در رم

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی كه رژیم تحت امرش تنها دارنده سلاح‌های هسته‌ای در خاورمیانه است، در جدیدترین اظهارنظر خود گفته ایران نباید سانتریفیوژ یا برنامه غنی‌سازی داشته باشد.

به گزارش نما به نقل از فارس، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در نشست مشترک با وزیر امور خارجه ایالات متحده در رم گفت مهم‌ترین چالش امنیتی پیش روی این رژیم برنامه هسته‌ای ایران است.
وی افزود ایران نباید سانتریفیوژ یا برنامه غنی‌سازی و پلوتونیوم داشته باشد.
اظهارات ضد ایرانی نخست وزیر رژیم صهیونیستی که از زمان روی کار آمدن دولت جدید ایران تشدید شده انتقاد محافل داخلی اسرائیل را به همراه داشته است.
هفته گذشته طرح پیشنهادی تهران در نشست کشورهای 1+5 با ایران تمجید نمایندگان این کشورها را به عهده داشت. این نشست برای حل و فصل مسائل مربوط به برنامه هسته‌ای ایران انجام می‌شود.
آمریکا، اسرائیل و کشورهای هم‌پیمان آنها ایران را به پیگیری اهداف نظامی در لفافه برنامه هسته‌ای این کشور متهم می‌کنند؛ ایران ضمن رد این ادعاها تأکید می‌کند به عنوان یکی از امضاکنندگان پیمان منع گسترش تسلیحات اتمی از حق برخورداری از مصارف صلح‌آمیز انرژی هسته‌ای برخوردار است.
ایران، علاوه بر این، یکی از اعضای آژانس بین‌المللی انرژی اتمی است و بازرسان این نهاد نظارتی سازمان ملل بارها از تأسیسات هسته‌ای ایران بازدید کرده‌اند. آژانس تا کنون مدرکی دال بر انحراف برنامه هسته‌ای ایران به سوی مقاصد نظامی نیافته است.

۱۳۹۲/۸/۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...